Σάββατο 25 Μάη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Στα αμαξοστάσια ΗΛΠΑΠ περιόδευσε ο Σπ. Χαλβατζής

Τα αμαξοστάσια των Ηλεκτρικών Λεωφορείων Περιοχής Αθηνών Πειραιώς (ΗΛΠΑΠ) στον Κόκκινο Μύλο και την πλατεία Αττικής, επισκέφτηκε χτες το πρωί ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Σπύρος Χαλβατζής, συνοδευόμενος από κλιμάκιο στελεχών της «Συμπαράταξης για την Αθήνα», ολοκληρώνοντας, έτσι, έναν πρώτο κύκλο επαφών και συζητήσεων με θέμα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ο Σπ. Χαλβατζής συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και των δύο αμαξοστασίων, όπως επίσης και με τον Γιάννη Πετρόπουλο διευθύνοντα σύμβουλο των ΗΛΠΑΠ.

Τα προβλήματα των εργαζομένων μονοπώλησαν τη συζήτηση και στις δύο συναντήσεις. Οπως είπαν οι εργαζόμενοι, αν και βρισκόμαστε στα τέλη του Μάη, ακόμη δεν έχει υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Κατήγγειλαν ότι το εύρωστο Ταμείο Υγείας, των εργαζομένων στους ΗΛΠΑΠ, με ευθύνη της διοίκησής του «έχασε» 400 εκατ. δραχμές, στον «τζόγο» του χρηματιστηρίου. Τέλος, έκαναν λόγο για ύπαρξη σχεδίων απαξίωσης της εταιρίας μέχρι το 2010, μιας και σχεδιάζεται μείωση του επιβατικού κοινού (από τα 90 εκατ. επιβάτες ετησίως στα 60) και των εργαζομένων (από 1.700 σήμερα, σε λιγότερο από 1.000). Ως χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα, ανέφεραν τη γραμμή 10 του τρόλεϊ που καταργείται εξαιτίας του τραμ.

Να σημειωθεί πως στους ΗΛΠΑΠ εργάζονται 1.125 οδηγοί για 300 τρόλεϊ. Από αυτούς «μάχιμοι» -δηλαδή που καθημερινά προγραμματίζονται γι' αυτούς δρομολόγια- είναι 855. «Είναι οριακό το ποσοστό», εξήγησε ο διευθυντής εκμετάλλευσης των ΗΛΠΑΠ, κ. Καζαντζίδης.

Ο Σπύρος Χαλβατζής, αμέσως μετά τις συναντήσεις με τους εργαζόμενους στα αμαξοστάσια των ΗΛΠΑΠ, δήλωσε: «Με τη σημερινή μας επίσκεψη στον ΗΛΠΑΠ, με τις συνομιλίες που είχαμε με τις διοικήσεις των σωματείων, με το διευθύνοντα σύμβουλο, με τις ομιλίες και τις συζητήσεις που είχαμε με τους εργαζόμενους, ολοκληρώσαμε έναν πρώτο κύκλο στη συζήτησή μας για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Θα επισκεφτούμε και τον ΗΣΑΠ, για να συζητήσουμε αντίστοιχα προβλήματα. Εμείς ως "Συμπαράταξη για την Αθήνα" επιμένουμε σταθερά, αταλάντευτα, στον ενιαίο φορέα δημόσιας μαζικής μεταφοράς, των μέσων, τα οποία η ενίσχυσή τους και ο εκσυγχρονισμός τους, θα βοηθήσουν αποτελεσματικά τη λειτουργία της πόλης, θα διευκολύνουν αν θέλετε ουσιαστικά τη μείωση της κυκλοφορίας του ΙΧ και θα βελτιώσουν κάπως την κατάσταση. Θεωρούμε ότι είναι ανάγκη τα προβλήματα των εργαζομένων να μπουν σε μια διαδικασία επίλυσης και ειδικότερα διάφορες κατηγορίες εργαζομένων στους χώρους μαζικής μεταφοράς, όπως στα ΗΛΠΑΠ, στο ΜΕΤΡΟ, στην ΕΘΕΛ, υπάρχουν τμήματα εργαζομένων, τα οποία έπρεπε να είναι στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα και εξακολουθούν να μην είναι. Είμαστε κατά της ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών γιατί δεν είναι μόνο προς βλάβη των εργαζομένων στις συγκοινωνίες, αλλά είναι σε βάρος του κοινωνικού συνόλου, σε βάρος, σε τελική ανάλυση, της εθνικής οικονομίας. Πιστεύουμε ότι με την ενότητα, τη συσπείρωση και την πάλη των εργαζομένων, και στα πλαίσια του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, η Συμπαράταξη για την Αθήνα, θα συνεχίσει να δίνει τις δικές της μάχες για τη βελτίωση των συγκοινωνιών».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ