Ενδιαφέρον όμως έχουν και τα στοιχεία που συνδέονται με τη μοιρασιά της αγοράς. Εδώ μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι μετά το οριστικό κλείσιμο δεκάδων χιλιάδων παντοπωλείων και άλλων καταστημάτων τροφίμων, έχει ενταθεί και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις αλυσίδες.
Σύμφωνα με το ΠΑΝΟΡΑΜΑ, οι μεγάλες αλυσίδες στις οποίες συγκαταλέγονται 62 φίρμες, πέρσι πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1,9 τρισεκατομμυρίων δραχμών. Την ίδια στιγμή όμως, το 1,2 τρισ. αφορούν τις τέσσερις πρώτες (το 59% του συνολικού τζίρου) και το 1,65 τις δέκα πρώτες (ποσοστό 84,7%).
Δηλαδή, με δυο λόγια οι υπόλοιπες 52 είχαν μερίδιο αγοράς 15,3% που αντιστοιχεί... μόλις σε 300 δισεκατομμύρια δραχμές. Πώς λέγεται αυτό; Ενταση των διαδικασιών συγκέντρωσης της αγοράς...