Τετάρτη 15 Οχτώβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
«Εκτροχιάζονται» οι αρχικοί σχεδιασμοί

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής ανακοίνωσε χτες ότι το τμήμα του έργου που θα λειτουργεί το 2004 θα είναι μόνο αυτό από το Μενίδι μέχρι το αεροδρόμιο των Σπάτων. Το υπόλοιπο θα κατασκευαστεί, όπως όλα δείχνουν, μετά το 2004...

Ο πόλεμος οικονομικών συμφερόντων και οι κυβερνητικές παλινωδίες είναι οι αιτίες για τις καθυστερήσεις του έργου

Eurokinissi

Ο πόλεμος οικονομικών συμφερόντων και οι κυβερνητικές παλινωδίες είναι οι αιτίες για τις καθυστερήσεις του έργου
Για τον ...«Ολυμπιακό προαστιακό σιδηρόδρομο» κάνει λόγο ξεκάθαρα τώρα η κυβέρνηση, εγκαταλείποντας οριστικά τη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου σε πλήρη ανάπτυξη (Πειραιάς - αεροδρόμιο Σπάτων) την άνοιξη του 2004, όπως είχε εξαγγείλει πομπωδώς.

Ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελής, με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρονται στις αντιδράσεις στελεχών της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής για τις σημαντικές καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου του προαστιακού, ανακοίνωσε χτες ότι το «Ολυμπιακό έργο του προαστιακού ηλεκτροκίνητου σιδηροδρόμου στο τμήμα Αχαρνές - Αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" συμπεριλαμβανομένων των σταθμών, θα είναι έτοιμο για να υποδεχτεί με πλήρη ασφάλεια συρμούς του ΟΣΕ και του μετρό κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων». Στην υπουργική ανακοίνωση δεν αναφέρεται λέξη για την κατασκευή του τμήματος Πειραιάς - Αχαρνές, η οποία προ μηνός περίπου, ανατέθηκε στην κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - Siemens». Η ανακοίνωση τότε του ΟΣΕ, συνοδευόταν μάλιστα από την επισήμανση ότι «το έργο θα περαιωθεί σε οκτώ μήνες».

Οπως προκύπτει ξεκάθαρα, το 2004 θα λειτουργεί ένας κουτσουρεμένος προαστιακός, μόνο στο τμήμα που ταυτίζεται με την Αττική Οδό, έργο που έχουν αναλάβει να ολοκληρώσουν οι ίδιοι εργολάβοι (με επικεφαλής την εταιρία ΑΚΤΩΡ του Μπόμπολα). Σύμφωνα με τη χτεσινή υπουργική ανακοίνωση, «έτοιμο στην ώρα του θα είναι και το τραμ της Αθήνας, για να μεταφέρει με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια 80.000 επιβάτες τη μέρα».

Σημειώνεται ότι το έργο του προαστιακού κρύβει πίσω του έναν πόλεμο οικονομικών συμφερόντων και πολλές παρασκηνιακές διαμάχες που είχαν ως επακόλουθο ακόμα και την «εκπαραθύρωση» στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ. Συνεπώς, ανεξάρτητα από προθέσεις και σχεδιασμούς, η πορεία του προαστιακού, είναι βέβαιο ότι θα εξαρτηθεί από τις... ορέξεις των εργολάβων που προσδοκούν τεράστια οικονομικά οφέλη από την κατασκευή και εκμετάλλευσή του.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ