Σάββατο 13 Δεκέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αντιδράσεις για τις ελλείψεις στα δρομολόγια

Το θέμα συζητήθηκε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου

Στιγμιότυπο από παλαιότερη κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη για τις αστικές συγκοινωνίες

Motionteam

Στιγμιότυπο από παλαιότερη κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη για τις αστικές συγκοινωνίες
Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η επαρχία Λαγκαδά αναδείχτηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης στη διάρκεια της συζήτησης του θέματος της επέκτασης και λειτουργίας της αστικής συγκοινωνίας στο νομό.

Δήμαρχοι από περιοχές που δεν εντάχθηκαν στο πρόγραμμα της επέκτασης της αστικής συγκοινωνίας (Σωχός, Ζαγκλιβέρι κλπ.) εξέφρασαν την έντονη διαμαρτυρία τους για τον αποκλεισμό τους. Οπως τόνισαν, στους δήμους τους που λειτουργεί ακόμη το ΚΤΕΛ, γίνονται 2 με 3 δρομολόγια την ημέρα με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην εξυπηρετούνται οι κάτοικοι αυτών των περιοχών αλλά να πληρώνουν το εισιτήριο τρεις και πέντε φορές περισσότερο. Αυτό προστίθεται, τόνισαν, στην όλη υποβάθμιση της επαρχίας Λαγκαδά και αναφέρθηκαν στην κακή κατάσταση του οδικού δικτύου, την ανυπαρξία υγειονομικής κάλυψης και γενικά στις ελλείψεις σε υποδομές που οδηγούν σε ερήμωση των χωριών.

Στην επισήμανση του προέδρου του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης Ν. Ακριτίδη, να εφοδιαστούν οι δήμοι της επαρχίας με λεωφορεία για να οργανωθούν οι ενδοδημοτικές συγκοινωνίες, οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης απάντησαν ότι το κόστος λειτουργίας για ένα χρόνο ανέρχεται κατά μέσο όρο σε 70-80 εκατ. δρχ. το λεωφορείο, ποσό που επειδή αδυνατούν να «σηκώσουν» οι δήμοι θα κληθούν να το πληρώσουν οι πολίτες.

Ο νομαρχιακός σύμβουλος της «Νομαρχιακής Αγωνιστικής Συσπείρωσης» Μιχ. Σπυριδάκης, κάλεσε το Νομαρχιακό Συμβούλιο να δει το πρόβλημα της αστικής συγκοινωνίας σαν ένα κοινωνικό αγαθό που θα πρέπει ισότιμα να απολαμβάνουν όλοι οι πολίτες και να μην παρέχεται αυτή επιλεκτικά σε κάποιους δήμους, ενώ αποκλείονται γειτονικοί δήμοι που απέχουν μόλις λίγα χιλιόμετρα. Το Νομαρχιακό Συμβούλιο, πρόσθεσε, δε θα πρέπει να περιορίζεται μόνο στην καταγραφή της άποψης των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του νομού Θεσσαλονίκης, όπως κατατέθηκαν στη χτεσινή συνεδρίαση, αλλά να πάρει πρωτοβουλίες για τη σύσταση ενιαίου φορέα συγκοινωνιών δημόσιου χαρακτήρα, με πρωταγωνιστικό ρόλο της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ