Τετάρτη 29 Σεπτέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΕΝΟΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ

ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ: «Από το 1994 που ο άξονας ΠΑΘΕ εντάχθηκε στα διευρωπαϊκά δίκτυα, ακολουθήθηκε τακτική κατακερματισμού των εργολαβιών σε μικρά και εύκολα τμήματα. Μόλις τον Ιούλιο του 2003 ενώ η χώρα έμπαινε σε προεκλογική τροχιά, οι εκπρόσωποι της τότε κυβέρνησης ανακοίνωσαν την έγκριση πίστωσης ύψους 109.757.000 ευρώ για τη δημοπράτηση και κατασκευή τεσσάρων τμημάτων αυτοκινητοδρόμου. Το τμήμα παράκαμψης Αγίου Κωνσταντίνου - Καμένων Βούρλων ανατέθηκε στην εταιρία "Ακτωρ ΑΤΕ", όπως επίσης το τμήμα Καμένα Βούρλα - Σκάρφεια στην εταιρία "ΑΕΓΕΚ ΑΕ". Το τμήμα Σκάρφεια - Θερμοπύλες βρίσκεται ακόμα στις μελέτες. Το κρίσιμο τμήμα Θερμοπύλες - Αγία Μαρίνα (Στυλίδα) περισσότερο από ένα χρόνο παραμένει μπλοκαρισμένο και εκκρεμούν προσφυγές από την πλευρά της εταιρίας ΜΗΧΑΝΙΚΗ. Οι εργολάβοι πρόκειται να κατασκευάσουν τα ημιτελή και ανολοκλήρωτα τμήματα και να εκμεταλλεύονται τα νέα μαζί με τα ακριβοπληρωμένα από εγχώριους και κοινοτικούς πόρους ήδη ολοκληρωμένα τμήματα των εθνικών αξόνων, θέτοντας ολόκληρη τη χώρα σε κλοιό ακριβών διοδίων για τις επόμενες δεκαετίες» (το ρεπορτάζ του Αργύρη Δεμερτζή στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ).

ΧΟΝΤΡΟ ΨΕΜΑ: «Παράταση, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2007, παίρνει το καθημερινό παιχνίδι... με τον θάνατο των οδηγών που κινούνται στο πολυαίμακτο Πέταλο του Μαλιακού. Τότε αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου που θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα άκρως επικίνδυνο άξονα. Εφόσον, φυσικά, οι δεσμεύσεις που δημόσια ανέλαβε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ τηρηθούν και δεν προστεθούν - απλώς - στη λίστα των χρονοδιαγραμμάτων που ανακοινώνονται για να ξεχαστούν» (το ρεπορτάζ του Γ. Τερζή στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ