Το να παίζεις, δε, με την ανασφάλεια του απλού ανθρώπου είναι στις μέρες μας πολύ επικερδές. Αλλωστε οι πολιτικοί υπάλληλοι των εταιριών (οι εκάστοτε κυβερνώντες δηλαδή) φροντίζουν να διευρύνουν αυτή την ανασφάλεια, διευρύνοντας έτσι και το πελατολόγιο των ασφαλιστικών εταιριών. Και φυσικά δεν είναι μόνο η «Ιντεραμέρικαν» που το γνωρίζει αυτό. Το γνωρίζει πολύ καλά και η «Eurobank» που και η δική της διαφήμιση με θέμα τις «αναποδιές της ζωής» και την «ανασφάλεια στα γεράματα», επίσης τρέχει αυτό τον καιρό στις τηλεοπτικές οθόνες...