Τετάρτη 20 Απρίλη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 39
ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
«Ιντεραμέρικαν»...

Οσοι έχουν δει την τηλεοπτική διαφήμιση της «Ιντεραμέρικαν», που βομβαρδίζει το τελευταίο διάστημα τους τηλεθεατές, αντιλαμβάνονται για ποιο πράγμα μιλάμε.

*

Οι «εγκέφαλοι» της ασφαλιστικής εταιρίας, θέλοντας να πλασάρουν το «προϊόν» τους, βρήκαν ως διαφημιστικό «εύρημα» να εμφανίζουν στην οθόνη ένα δυστυχισμένο παιδάκι που έχασε τον έναν από τους γονείς τους και ...κατηγορούν τον τεθνεότα, όχι γιατί πέθανε, αλλά γιατί δε φρόντισε πριν πεθάνει να κάνει μια ασφάλεια στην «Ιντεραμέρικαν»! Βλέπετε, η «Ιντεραμέρικαν» είναι μια σπουδαία εταιρία που κάνει τα πάντα. Μέχρι μανάδες και πατεράδες ...«αναπληρώνει» (!) η «Ιντεραμέρικαν». Αρκεί, βέβαια, πριν πεθάνετε, να της «εμπιστευτείτε» τα παιδιά σας. Και μετά, αφού θα έχετε «διασφαλίσει» το «κακόμοιρο το ορφανό», μπορείτε να πεθάνετε με την ησυχία σας...

*

Δεν υπάρχει τίποτα πιο χυδαίο, από το να εμπορεύεσαι τον ανθρώπινο πόνο. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ποταπό, από το να προπαγανδίζεις την ανασφάλεια για να κερδοσκοπήσεις. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο κυνικό, από το να «παίζεις» με την ψυχή ενός παιδιού ή με τη λαχτάρα του γονιού για το μέλλον του παιδιού του, για να βγάλεις λεφτά.

*

«Μα, πρόκειται για μια σπουδαία διαφήμιση, απόδειξη ότι κατάφερε να σας ταράξει», θα αντιτείνουν οι «ειδικοί». Πράγματι, είναι μια «σπουδαία» διαφήμιση. Αλλά για έναν και μοναδικό λόγο: Επειδή η προβολή της και μόνον αποδεικνύει ότι στην κοινωνία που λειτουργεί σύμφωνα με τους αγοραίους κανόνες του κέρδους, είναι αδύνατο να βρεθεί ασφαλιστική κάλυψη από κοράκια τύπου «Ιντεραμέρικαν».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ