... και οι αιτίες
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας - όπως σημειώνει η ΠΟΠΟΚΠ - ασχολήθηκαν πέντε υποκαταστήματα, δύο Ταμεία, 7 Διευθύνσεις και περισσότεροι από 30 υπάλληλοι... Και οι αιτίες της καθυστέρησης είναι:
- Τα Ταμεία δε διαθέτουν ολοκληρωμένο μηχανογραφημένο Μητρώο Ασφαλισμένων.
- Δεν υπάρχει κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα για επικοινωνία και ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ των Ταμείων.
- Στα Ταμεία δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό.
- Το προσωπικό που υπηρετεί σπανίως εκπαιδεύεται.
- Ακόμα και διατάξεις απλούστευσης των διαδικασιών που έχουν ψηφιστεί δεν εφαρμόζονται (π.χ. Δελτίο Διαδοχικής Ασφάλισης)...