Σάββατο 16 Σεπτέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Διαφημιστές από την Ισπανία

Ελληνο-ισπανική κοινοπραξία (PRC Group, MRB ΕΛΛΑΣ, THR ASESORES EN TURISMO) αναλαμβάνει τον στρατηγικό και επιχειρηματικό σχεδιασμό μάρκετινγκ (προώθηση) του ελληνικού τουρισμού, μετά τη σύμβαση ανάθεσης που υπέγραψε προχτές ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Α. Οικονόμου, με την παρουσία της υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης Φ. Πάλλη - Πετραλιά.

Το έργο είναι συνολικής διάρκειας 14 μηνών, προβλέπει ειδικά σχέδια προκειμένου να αντιμετωπιστούν επικοινωνιακά διαφόρων ειδών κρίσεις, εργαλεία αξιολόγησης συναφών ενεργειών, 8 επιμέρους εξειδικευμένα προγράμματα και όπως είπε και ο εκπρόσωπος της ισπανικής εταιρίας, Ε. Μπόρντας, θα θέσει τις βάσεις για να γίνει η Ελλάδα ένας από τους πέντε δημοφιλέστερους προορισμούς στην Ευρώπη.

Φυσικά, η χαρά των επιχειρηματιών του τουρισμού, και ειδικά των μεγάλων που καρπώνονται και τη «μερίδα του λέοντος» από την κάθε είδους προβολή του τουρισμού στη χώρα, είναι μεγάλη. Γι' αυτούς είναι αυτά τα προγράμματα, όπου ο τουρισμός απογυμνώνεται από κάθε κοινωνική διάσταση, αντιμετωπίζεται αποκλειστικά ως προϊόν και αποθεώνεται η επιχειρηματική του πλευρά.

Οσο για την εντεινόμενη αδυναμία πολλών Ελλήνων εργαζομένων να κάνουν διακοπές στην ίδια τη χώρα τους, αυτό αντιμετωπίζεται με τα δυσλειτουργικά προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, ο οποίος και αυτός αντιμετωπίζεται κυρίως ως συμπληρωματική δράση για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, έτσι για να κερδίζουν οι ξενοδόχοι.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ