Ξεκινάει στο τέλος Σεπτέμβρη η "επικοινωνιακή", όπως τη χαρακτηρίζει η κυβέρνηση, εκστρατεία του προγράμματος "Καποδίστριας". Η διαφήμισή του δηλαδή από τα μεγάλα τηλεοπτικά, κρατικά και ιδιωτικά κανάλια και η οποία θα κοστίσει 392 εκατομμύρια δραχμές. Την εκστρατεία αυτή ανέλαβε μετά από δημόσιο διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του υπουργείου Εσωτερικών η εταιρεία MASS ΑΕ και το 65% του ποσού θα διατεθεί στα κανάλια εθνικής εμβέλειας και το 35% στα περιφερειακά κανάλια.