Παρασκευή 27 Νοέμβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Μόνο οι υπογραφές είναι διαφορετικές

Τις κατευθυντήριες γραμμές για την ιδιωτικοποίηση της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" (ΟΑ) και των θυγατρικών της περιλαμβάνουν τα "συμβόλαια διαχείρισης", που υπέγραψαν χτες οι υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Μεταφορών με τις διοικήσεις των εταιριών.

Για την ΟΑ προβλέπεται η ανάπτυξη εμπορικών συνεργασιών με άλλες αεροπορικές εταιρίες, η αναδιάρθρωση του δικτύου με προσανατολισμό τη συρρίκνωση γραμμών, η μείωση των δαπανών του μόνιμου προσωπικού με παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας και η γενίκευση του συστήματος απασχόλησης εποχικού προσωπικού.

Για την "Ολύμπικ Κέτερινγκ" προβλέπεται η ιδιωτικοποίηση μέσω της εισαγωγής της στο χρηματιστήριο, αλλά και με την "αναζήτηση ευρύτερων συμμαχιών στον ελληνικό και στο διεθνή χώρο". Στόχος, λένε, των μέτρων αυτών είναι η αύξηση της παραγωγικότητας κατά 40%.

Εξάλλου, για την "Ολυμπιακή Αεροπλοϊα" προβλέπεται να λειτουργήσει ως περιφερειακός αερομεταφορέας με αυτοδύναμη εταιρική φυσιογνωμία.

Με δηλώσεις του ο υπουργός Μεταφορών, Τ. Μαντέλης, μετά την υπογραφή των "συμβολαίων διαχείρισης", ευχήθηκε "καλή επιτυχία" και ευόδωση των κοινών στόχων, προσθέτοντας ότι "είναι σκληρή η προσπάθεια που έχουμε να κάνουμε για την αναδιοργάνωση και την ανάπτυξη του ομίλου εταιριών της ΟΑ". Δε μας είπε, βέβαια, αυτός και η κυβέρνησή του σε ποιο ακριβώς σημείο της προσπάθειας ιδρώνουν... Και γιατί δεν προσυπέγραψε απλά τα έτοιμα ανάλογα κείμενα των προηγούμενων κυβερνήσεων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ