Πέμπτη 12 Απρίλη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 1
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στο φως ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ- ΣΟΚ για τη βύθιση του πλοίου

Αποκλειστικές πληροφορίες του «Ριζοσπάστη»

1. Η στεγανή υποδιαίρεση του πλοίου είχε σοβαρές διαρροές. Τα στεγανά του διαμερίσματα λειτούργησαν ως συγκοινωνούντα δοχεία με αποτέλεσμα να βουλιάξει.

2. Κάτω από την ίσαλο γραμμή είχε καμπίνες, κάτι που απαγορεύεται από όλους τους κανονισμούς. Εκεί βρισκόταν και η καμπίνα των δύο αγνοουμένων.

3. Οι συνθήκες εργασίας του πληρώματος ήταν απαράδεκτες, με υπερεντατικοποίηση, εξαντλητικά ωράρια και ναυτεργάτες χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα και συνδικαλιστική εκπροσώπηση. Δεν υπήρχε κοινή γλώσσα συνεννόησης. Ολα αποτελούν, στοιχεία που υπονομεύουν την ασφάλεια του πλοίου.

4. Συντονισμένες προσπάθειες για συσκότιση των ευθυνών από εταιρεία - ΥΕΝ, με τη συνδρομή και της Ενωσης Πλοιάρχων (ΠΕΠΕΝ). Εφτά μέρες παραμένει άφαντος ο εξουσιοδοτημένος νομικά εκπρόσωπος της εταιρείας, ο λεγόμενος DPA, ο άνθρωπος που μπορεί να δώσει σαφή στοιχεία για την επικοινωνία μεταξύ εταιρείας, Θαλάμου Επιχειρήσεων του ΥΕΝ, του τοπικού σταθμού Σαντορίνης και για τις εντολές προς τον πλοίαρχο. Εγκαταλείποντας το πλοίο, φρόντισαν να πάρουν τα φυλλάδια, αλλά «ξέχασαν» το «μαύρο κουτί».

5. Τα σωστικά μέσα ήταν ανεπαρκή. Τα πιστοποιητικά του πλοίου, τα οποία αφορούν και τη στεγανή υποδιαίρεση και τα σωστικά του μέσα, που είχαν εκδώσει η ιδιωτική εταιρεία Νορβηγικός Νηογνώμονας και η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του ΥΕΝ, δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματική κατάσταση του πλοίου.


ΣΕΛ.  10  -  11

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ