Τρίτη 2 Οχτώβρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Ισχυρό μέτωπο αντίστασης για να αποτραπεί η ιδιωτικοποίηση της «ΟA»

Συνάντηση της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ με τους εκπροσώπους της Ενωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ)

Την ανάγκη ενός γενικότερου μετώπου αντίστασης και πίεσης όλων των εργαζομένων, ώστε να αποτραπούν οι χειρότερες εξελίξεις στον όμιλο της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» (ΟΑ), επισήμανε χτες η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, μετά τη συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους της Ενωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ).

Η Αλ. Παπαρήγα επανέλαβε την αμετακίνητη θέση του ΚΚΕ για 100% δημόσια «Ολυμπιακή», ενώ παρείχε τη διαβεβαίωση ότι σε κάθε περίπτωση το ΚΚΕ θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα των εργαζομένων, ανάλογα με τις εξελίξεις που θα υπάρχουν. Για το θέμα αυτό, υπογράμμισε χαρακτηριστικά: «Δε θα εγκαταλείψουμε τη θέση για μια δημόσια "Ολυμπιακή", δε θα εγκαταλείψουμε, όμως, και τους εργαζόμενους σε κάθε αρνητική εξέλιξη που θα υπάρξει».

Στη συνάντηση που έγινε στα γραφεία του Κόμματος στον Περισσό και διήρκεσε σχεδόν μιάμιση ώρα, η Αλ. Παπαρήγα ανέπτυξε τις θέσεις του ΚΚΕ και για τον όμιλο της «ΟΑ», αλλά και γενικότερα για τις μεταφορές και άκουσε τις απόψεις των εκπροσώπων των πιλότων της εταιρείας, οι οποίοι κατήγγειλαν τη διαχρονική και από όλες τις κυβερνήσεις, πολιτική απαξίωσης και συρρίκνωσης του ομίλου, κάνοντας λόγο για «συνειδητή πολιτική προγραμματισμένης φθοράς της εταιρείας», προκειμένου να ωφεληθούν οι ανταγωνιστές της. Εξέφρασαν την ανησυχία τους για την περαιτέρω συρρίκνωση του ομίλου, αλλά και το ενδεχόμενο του «λουκέτου», επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση θα βρει μπροστά της τον κλάδο τους, εάν επιχειρήσει να εφαρμόσει αυτή την πολιτική.

Μετά τη συνάντηση, η Αλέκα Παπαρήγα δήλωσε μεταξύ άλλων στους δημοσιογράφους: «Είμαστε σταθεροί και αμετακίνητοι στη θέση ότι χρειάζεται απολύτως η ύπαρξη μιας κρατικής, μιας δημόσιας "Ολυμπιακής", που να καλύπτει εκατό τοις εκατό όλες τις ανάγκες των πτήσεων στο εσωτερικό της χώρας, χωρίς να υπάρχει ιδιώτης ανταγωνιστής, όπως γίνεται σήμερα, και βεβαίως με τη συνεχή προσπάθεια να αναπτύσσονται και οι διεθνείς πτήσεις, σε όλες τις ηπείρους.

Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μια επιλογή, από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις, και από τη σημερινή, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης της αγοράς, της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης. Η "Ολυμπιακή", η οποία είναι τώρα κομματιασμένη, ενδεχομένως κινδυνεύει να μην υπάρξει, είτε πωληθεί σε ιδιώτη, είτε συρρικνωθεί ακόμα παραπέρα. Θεωρούμε ότι αυτό το ζήτημα πρέπει να ξεσηκώσει την αντίσταση και τη διεκδίκηση όλου του ελληνικού λαού. Οι συνέπειες θα είναι πάρα πολλές και στην ασφάλεια και στο κόστος και στην εξυπηρέτηση, όπως έχουν δείξει οι εξελίξεις σε όλες τις χώρες που έχουν προχωρήσει σε τέτοιες επιλογές.

Σε κάθε περίπτωση, εμείς θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματα των εργαζομένων, ανάλογα με τις εξελίξεις που θα υπάρχουν. Δε θα εγκαταλείψουμε τη θέση για μια δημόσια "Ολυμπιακή", δε θα εγκαταλείψουμε, όμως, και τους εργαζόμενους σε κάθε αρνητική εξέλιξη που θα υπάρξει. Ελπίζουμε σε ένα γενικότερο μέτωπο αντίστασης και πίεσης για να μην υπάρχουν χειρότερες εξελίξεις».

Ο πρόεδρος της ΕΧΠΑ Γρ. Σινέκογλου δήλωσε ότι υπήρξε «ταύτιση απόψεων σε ό,τι αφορά την αναπτυξιακή πολιτική της "Ολυμπιακής" και τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας» και πρόσθεσε ότι «είναι καλό που υπάρχουν από τις άλλες πλευρές του Κοινοβουλίου στηρίγματα και σύμμαχοι για τους εργαζόμενους».

  • «Το συμφέρον της χώρας, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, απαιτεί μια δημόσια "Ολυμπιακή", ενταγμένη σε μια εθνική στρατηγική αερομεταφορών», τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπρόσωποι της Ενωσης Ιπτάμενων Συνοδών και Φροντιστών (ΕΙΣΦ).

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ