Παρασκευή 18 Γενάρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΖΗΤΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΣΤΗ Ν. ΙΩΝΙΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ: Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι, οι φορείς και η Αυτοδιοίκηση της Νέας Ιωνίας στη Μαγνησία από την εγκατάσταση εργολάβου για την κατασκευή υπογείωσης του δρόμου, κάτω από τη σιδηροδρομική γραμμή, ο οποίος οδηγεί στο εκεί συνεδριακό κέντρο της Μητρόπολης, παρά την επίσημη εξαγγελία κυβερνητικών παραγόντων και του ΟΣΕ για κατάργηση των γραμμών - γνωστών ως «S» - στη Ν. Ιωνία και την κατασκευή νέας χάραξης Βόλου - Λάρισας.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής, Τάκης Τσιόγκας και Αχιλλέας Κανταρτζής ερωτούν τους αρμόδιους υπουργούς τι μέτρα προτίθενται να πάρουν άμεσα για:

  • Την ανάθεση μελέτης του ανισόπεδου κόμβου Περιφερειακού - Μελισσάτικων με παράλληλη ματαίωση του έργου υπογείωσης του δρόμου κάτω από τις σιδηροδρομικές γραμμές.
  • Τη μεταφορά της πίστωσης που αναλογεί στο τμήμα του έργου της υπογείωσης του δρόμου στο έργο του ανισόπεδου κόμβου Περιφερειακού - Μελισσάτικων για να αρχίσει η κατασκευή του χωρίς καθυστερήσεις.

Επίσης ερωτούν: Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα του ΟΣΕ για την κατασκευή της νέας χάραξης Βόλου - Λάρισας και το ξήλωμα των γραμμών του «S» στη Ν. Ιωνία, ώστε η περιοχή χωρίς τα έως τώρα πάμπολλα προβλήματα που προκύπτουν από την ύπαρξη των γραμμών και την έλλειψη ανισόπεδου κόμβου Περιφερειακού - Μελισσάτικων να αναπτυχθεί οικιστικά, περιβαλλοντικά και συγκοινωνιακά;

ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΙΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΖΩΝΗ «ΑΚΑΝΤΙΑ» ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ: Στη λιμενική ζώνη Ακαντιά λειτουργούν σιλό των εταιρειών ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ και ΤΙΤΑΝ ΑΕ, οι οποίες τροφοδοτούσαν τις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος της Ρόδου με τσιμέντο.

Με την επέκταση του λιμανιού της Ρόδου στην περιοχή Ακαντιά τα σιλό έπρεπε να φύγουν μέχρι 30 του Μάρτη 2007, όπως αναφερόταν σε έγγραφο του Λιμενικού Ταμείου Ρόδου. Είχε υποδειχτεί το λιμανάκι της Λάρδου του Δήμου Λινδίων για τη μετεγκατάσταση, ο οποίος δήμος είναι κατ' εξοχήν τουριστικός. Ο Δήμος Λινδίων δε δέχεται στα όριά του την εγκατάσταση των σιλό.

Ο Δήμος Ροδίων και το Λιμενικό Ταμείο σταμάτησαν τη λειτουργία των σιλό με σοβαρές αλυσιδωτές επιπτώσεις στην οικονομία του νησιού, κύρια στις λαϊκές οικογένειες, γιατί οι εταιρείες παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος προτίθενται να επιβάλουν αύξηση, εκμεταλλευόμενες την κατάσταση αυτή, μέχρι και 10 ευρώ το κυβικό μέτρο στο έτοιμο σκυρόδεμα.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης, Βέρα Νικολαΐδου και Λίλα Καφαντάρη ερωτούν τους αρμόδιους υπουργούς:

  • Τι μέτρα προτίθενται να πάρουν για την ομαλή μεταστέγαση των εγκαταστάσεων σιλό χωρίς προβλήματα;
  • Τι μέτρα θα παρθούν για να μην αυξηθεί το κόστος του ήδη ακριβού έτοιμου σκυροδέματος από τις εταιρείες;

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΒΡΟΥ: Απομονωμένοι συγκοινωνιακά είναι οι κάτοικοι του Δήμου Τριγώνου από την υπόλοιπη περιοχή του βόρειου Εβρου. Η σύνδεση του Τριγώνου γίνεται δυσκολότερη, γιατί πρόσφατα η διοίκηση του ΟΣΕ αποφάσισε αιφνίδια την κατάργηση δρομολογίων, παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων και του Δήμου Τριγώνου.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ερωτούν τους αρμόδιους υπουργούς τι μέτρα θα πάρουν για να εξασφαλιστεί η καλή και συχνή σύνδεση των κατοίκων του Δήμου Τριγώνου με τις άλλες περιοχές του βόρειου Εβρου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ