Τρίτη 3 Απρίλη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΧΤΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΚΕ
Επιχειρούν να διευκολύνουν το ξεπούλημα της «Ολυμπιακής»

Οι κομμουνιστές καλούν τους εργαζόμενους να αγωνιστούν, για να γίνουν λαϊκή περιουσία τα βασικά μέσα μεταφοράς

Η βιαστική, και παρά τις γνωστές ελλείψεις, έναρξη λειτουργίας του ιδιωτικού αεροδρομίου των Σπάτων, έγινε επειδή η κυβέρνηση ήθελε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της «Χόχτιφ», ενώ οι δικαιολογίες που προβάλλονται για τις δυσλειτουργίες που παρατηρούνται τόσες μέρες, αποδεικνύει ότι ηθελημένα προσπαθούν να φορτώσουν τις ευθύνες στο δημόσιο χαρακτήρα της «Ολυμπιακής Αεροπορίας», ώστε να διευκολυνθούν στους χειρισμούς τους για το ξεπούλημα της εταιρίας. Τα παραπάνω τονίζονται σε ανακοίνωση της Αχτίδας Μεταφορών του ΚΚΕ, με αφορμή την εικόνα που παρουσιάζεται στο νέο αεροδρόμιο και τις σχετικές μεθοδεύσεις που βρίσκονται στα σκαριά.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται:

«Η κυβέρνηση, πειθαρχώντας στις απαιτήσεις του κεφαλαίου προχώρησε βιαστικά, αγνοώντας προκλητικά τις επισημάνσεις τόσο των εργαζομένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) όσο και των εργαζομένων της ΟΑ για τις σοβαρότατες ελλείψεις του νέου ιδιωτικού αεροδρομίου των Σπάτων στην έναρξη της λειτουργίας του.

Η βεβιασμένη αυτή ενέργεια απέβλεπε σε δύο στόχους.

1ος στόχος: Η ικανοποίηση της απαίτησης των Γερμανών για άμεση έναρξης είσπραξης των υπέρογκων ενοικίων χρήσης (το αεροδρόμιο είναι το τέταρτο ακριβότερο στην Ευρώπη) αλλά και από τον ελληνικό λαό το αυξημένο Σπατόσημο όπως και άλλων εσόδων από τη χρήση μέσων parking κλπ.

2ος στόχος: Με δεδομένο ότι γνώριζαν την αδυναμία σωστής λειτουργίας του αεροδρομίου, λόγω έλλειψης ή κακής λειτουργίας μέσω υποστήριξης όπως ενδοεπικοινωνία, σύστημα μεταφοράς αποσκευών, αλλά και των φυσικών δυσκολιών που προκύπτουν από την έλλειψη εμπειρίας των στελεχών της ιδιωτικής εταιρίας του αεροδρομίου και τη φυσιολογική δυσκολία άμεσης προσαρμογής στο νέο περιβάλλον του προσωπικού όλων των εταιριών, βγαίνει αβίαστα το παρακάτω συμπέρασμα:

Οτι ηθελημένα προσπαθούν να φορτώσουν τις ευθύνες στο δημόσιο χαρακτήρα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ώστε να διευκολυνθούν στους χειρισμούς τους για την παραπέρα παράδοση της ΟΑ στους ιδιώτες. Από τη μέχρι τώρα λειτουργία του ιδιωτικού αεροδρομίου των Σπάτων φάνηκε καθαρά:

  • Η αδυναμία του ιδιώτη να φέρει σε πέρας ένας τέτοιας εμβέλειας έργο.
  • Η παντελής έλλειψη (μπροστά στο κέρδος) ενδιαφέροντος για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των επιβατών.
  • Η οργανωμένη προσπάθεια των υπευθύνων του αεροδρομίου με την ανοχή των υπευθύνων της ΟΑ, να φορτώσουν τις δικές τους αδυναμίες στη δήθεν μη εξοικείωση των υπαλλήλων της ΟΑ στη νέα τεχνολογία.
Εργαζόμενες - εργαζόμενοι

Εμείς που εργαζόμαστε στις επιχειρήσεις των μέσων μεταφοράς γνωρίζουμε, όπως και αρκετοί από εσάς, ότι όλα τα προβλήματα, είναι απόρροια αυτής της βαθιάς αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση - ξεπούλημα των μέσων μεταφοράς, με στόχο την άκρατη κερδοσκοπία του μεγάλου κεφαλαίου. Μιας πολιτικής που συναινεί απόλυτα η ΝΔ και στηρίζει με πολλούς τρόπους ο ΣΥΝ.

Καλούμε τους εργαζόμενους να αγωνιστούν για να γίνουν λαϊκή περιουσία τα βασικά μέσα μεταφοράς. Το νέο αεροδρόμιο να κρατικοποιηθεί, η ΟΑ να παραμείνει 100% κρατική, να μην ιδιωτικοποιηθεί η ΥΠΑ, να παραμείνει κρατική και να είναι αποκλειστικά αρμόδια για τη λειτουργία όλων των αεροδρομίων. Μ' αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλιστούν γρήγορες, ασφαλείς και φθηνές για το λαό υπηρεσίες μεταφοράς.

Προϋπόθεση γι' αυτό είναι ν' αλλάξει ο συσχετισμός της δύναμης, προκειμένου να ανατραπεί η αντιλαϊκή πολιτική και η εξουσία των μονοπωλίων και των κομμάτων της ευρωσυναίνεσης και της ευρωυποταγής».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ