Οι «τσουχτερές» τιμές των εισιτηρίων στα πλοία της «MFD», είναι ένας από τους λόγους μείωσης της τουριστικής κίνησης, καταγγέλλουν οι κάτοικοι των νησιών
Οπως καταγγέλλουν οι ίδιοι, ένας από τους βασικούς λόγους της μείωσης της τουριστικής κίνησης, η οποία μόνο στη Σκόπελο αγγίζει το 17% περίπου, είναι οι «τσουχτερές» τιμές που επιβάλλει η «MFD» - που εκμεταλλεύεται την ακτοπλοϊκή γραμμή της περιοχής - στα εισιτήρια των συμβατικών πλοίων και των δελφινιών, για τη μετάβαση των τουριστών στα νησιά. Ενδεικτικές είναι ορισμένες τιμές εισιτηρίων δρομολογίων δελφινιών: Για το δρομολόγιο Βόλος - Σκιάθος, η τιμή είναι 5.800 δρχ. και Βόλος - Σκόπελος είναι περίπου 8.000 δρχ. Τσουχτερές είναι και οι τιμές των εισιτηρίων των συμβατικών πλοίων, ιδιαίτερα για τη μεταφορά αυτοκινήτων, που για τη Σκιάθο φτάνει στις 15.000 δρχ. και για Σκόπελο ξεπερνά τις 18.000 δρχ. Ανάλογες είναι οι τιμές των εισιτηρίων και για τα δρομολόγια από και προς Αγιο Κωνσταντίνο. Είναι ευνόητο ότι αυτές τις τιμές δεν μπορεί να τις προσεγγίσει μια λαϊκή οικογένεια που θέλει να κάνει διακοπές.
Επιπλέον, οι πανάκριβες τιμές των εισιτηρίων, αποτελούν «βάρος» στους κατοίκους των νησιών, καθώς είναι υποχρεωμένοι να μεταβαίνουν πολύ συχνά στο Βόλο για να εξυπηρετήσουν στοιχειώδεις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα ένας κάτοικος νησιού των Βορείων Σποράδων που έχει πρόβλημα υγείας και πρέπει να μεταβεί στο Βόλο για την αντιμετώπισή του καλείται να «βάλει» πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη του. (Βεβαίως, οι κάτοικοι των νησιών αναγκάζονται να μεταβαίνουν στο Βόλο, καθώς τα Κέντρα Υγείας που υπάρχουν σε Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο είναι υποβαθμισμένα έως ανύπαρκτα, εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής απαξίωσης του ΕΣΥ).
Επίσης, οι κάτοικοι των νησιών των Βορείων Σποράδων καταγγέλλουν την έλλειψη ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Αλοννήσου και της Σκοπέλου με τη Βόρεια Ελλάδα, με συμβατικά πλοία, όπου η τιμή του εισιτηρίου είναι πιο φτηνή. Στα δύο νησιά δεν εκτελείται κανένα δρομολόγιο από και προς Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η προσέλευση τουριστών από τη Βόρεια Ελλάδα.