Τετάρτη 22 Σεπτέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 9.10.2004
ΠΟΡΘΜΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΑΜΑ - ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Με τους ναυτεργάτες από πλοίο σε πλοίο

Χτες το μεσημέρι το εφοπλιστικό «άβατο», η πορθμειακή γραμμή Περάματος - Σαλαμίνας, έσπασε. Το καθεστώς τρομοκρατίας που έχουν επιβάλλει οι εφοπλιστές στα πληρώματα των πλοίων που εκτελούν τη γραμμή αυτή, οι εκφοβισμοί που ασκούνται στους ναυτεργάτες, δε στάθηκαν αρκετά να εμποδίσουν τη φωνή του Kόμματος να «εισβάλλει» στις γέφυρες των πλοίων, να ανοίξει η κουβέντα με τους ναυτεργάτες, να ηχήσει και εκεί ο αγωνιστικός συναγερμός που έχει σημάνει το Κόμμα, για το πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα στις 9 Οκτώβρη. Το κάλεσμα του ΚΚΕ μετέφεραν στους ναυτεργάτες της πορθμειακής γραμμής τα μέλη της Κομματικής Οργάνωσης Σαλαμίνας, που δίνει τη μάχη για την επιτυχία του συλλαλητήριο οργώνοντας κάθε χώρο δουλιάς, άνθρωπο τον άνθρωπο, γειτονιά τη γειτονιά. Μαζί με τους Σαλαμινιώτες ήταν και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, Σάββας Τσιμπόγλου.

Οι κομμουνιστές επέβαιναν σε κάθε φέρι - μποτ που κατέφτανε στο λιμάνι Παλούκια της Σαλαμίνας. «ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ», «ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ», «ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΙV» και άλλα πλοία έγιναν τόποι θερμής συζήτησης. Οπως ειπώθηκε από τους ναυτεργάτες, η υπερεντατικοποίηση με 12 και 14 ώρες στο πόδι έχουν γίνει πλέον καθεστώς. Τα καινούργια φέρι μποτ είναι μεγαλύτερα που σημαίνει ότι μεγάλωσαν και οι ανάγκες, όμως η σύνθεση των πληρωμάτων παρέμεινε η ίδια. Εξι ναυτεργάτες ήταν, έξι παραμένουν, γιατί έτσι επιβάλλουν τα εφοπλιστικά συμφέροντα της κοινοπραξίας. Οι μισθοί τους είναι μικρότεροι από αυτούς των ναυτεργατών στις άλλες κατηγορίες πλοίων. Των πλοιάρχων με το ζόρι φτάνει τα 1.500 ευρώ. «Και από πάνω, όταν ζητάς αυτά που δικαιούσαι - λέει ένας ναυτεργάτης - σε λένε αριστερό»...

Ο Σάββας Τσιμπόγλου στη διάρκεια της συζήτησης έθεσε το ερώτημα: «Με βάση αυτά που κουβεντιάζουμε προκύπτει αυτονόητα ότι χρειάζεται η ενίσχυση του μετώπου που λέει το ΚΚΕ, που θα συγκρουστεί με την πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ και θα βελτιώσει τη ζωή των εργαζομένων και των ναυτεργατών». Και επισήμανε ότι «ειδικά για την ακτοπλοία το ΚΚΕ κατέθεσε συνολική πρόταση που προβλέπει τη συγκρότηση του Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, που θα λειτουργεί με βάση τα συμφέροντα των εργαζομένων και των ναυτεργατών και όχι των εφοπλιστών».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Στην τραπεζαρία του ακτοπλοϊκού πλοίου «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» (2009-05-19 00:00:00.0)
Συνθήκες γαλέρας στην πορθμειακή γραμμή (2008-01-01 00:00:00.0)
Τελεσίγραφο για τα πλοία με ανασφάλιστους (2007-06-27 00:00:00.0)
Δένουν τα πλοία και απολύουν σωρηδόν (2005-09-29 00:00:00.0)
Καθολική η συμμετοχή στην απεργία (2003-02-07 00:00:00.0)
Πλοίο σε κίνδυνο! (1999-11-20 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ