Ακόμα κι αν απεμπλακούν από τις Βρυξέλλες, δύσκολα θα προωθηθούν. Ευνοημένες οι κατασκευαστικές εταιρίες από τη φημολογία περί απεμπλοκής
Πολύ δύσκολα είναι τα πράγματα για την προώθηση των λεγόμενων "μεγάλων έργων", παρά τις έντονες φημολογίες που διαχέονται από διάφορους κυβερνητικούς και επιχειρηματικούς παράγοντες τις τελευταίες μέρες, ότι δηλαδή τουλάχιστον για τα Σπάτα θα υπάρξει πλήρης απεμπλοκή και άρση των επιφυλάξεων των Βρυξελλών και έτσι το έργο θα προχωρήσει. Μάλιστα πολλοί φτάνουν μέχρι το σημείο να διαβεβαιώνουν ότι η κυβέρνηση, μέσω της διπλωματικής οδού, κατάφερε να μετριάσει τις αντιδράσεις των Γάλλων, προσφέροντάς τους άλλα δημόσια έργα, όπως π.χ. το μετρό Θεσσαλονίκης και το Ρίο - Αντίρριο, προκειμένου να αποσύρουν τις προσφυγές τους από τα Σπάτα!
Ωστόσο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, ακόμη και αν απεμπλακούν τα Σπάτα από τις παρεμβάσεις των Κοινοτικών, κυρίως για τρεις λόγους:
Οι μόνες που εισπράττουν, επομένως, κάποιο αντίκρισμα από αυτήν την έρπουσα φημολογία για απεμπλοκή και προώθηση των μεγάλων έργων, είναι οι τεχνικές εταιρίες, που ανεβάζουν τις μετοχές τους στο Χρηματιστήριο, πουλώντας, ουσιαστικά, "αέρα"...