• Ερασιτεχνισμοί της διοίκησης και κοροϊδία σε βάρος του επιβατικού κοινού με τις τιμές των εισιτηρίων
  • "Αναπροσαρμογή" των τιμολογίων του εξετάζει και ο ΟΤΕ
  • - Με ξένες αεροπορικές εταιρίες επιχειρεί να καλύψει το πρόγραμμα πτήσεων η Ολυμπιακή Αεροπορία, καθώς και φέτος κυβέρνηση και διοίκηση δε φρόντισαν να δώσουν έγκαιρα λύση στο πρόβλημα έλλειψης... - 1999-04-01 00:00:00.0"/>
  • Ερασιτεχνισμοί της διοίκησης και κοροϊδία σε βάρος του επιβατικού κοινού με τις τιμές των εισιτηρίων
  • "Αναπροσαρμογή" των τιμολογίων του εξετάζει και ο ΟΤΕ
  • - Με ξένες αεροπορικές εταιρίες επιχειρεί να καλύψει το πρόγραμμα πτήσεων η Ολυμπιακή Αεροπορία, καθώς και φέτος κυβέρνηση και διοίκηση δε φρόντισαν να δώσουν έγκαιρα λύση στο πρόβλημα έλλειψης... - 1999-04-01 00:00:00.0" /> Ενοικιάζει αεροπλάνα και πληρώματα | ΡΕΠΟΡΤΑΖ | ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    Πέμπτη 1 Απρίλη 1999
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    Σελίδα 29
    ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ"
    Ενοικιάζει αεροπλάνα και πληρώματα
    • Ερασιτεχνισμοί της διοίκησης και κοροϊδία σε βάρος του επιβατικού κοινού με τις τιμές των εισιτηρίων
    • "Αναπροσαρμογή" των τιμολογίων του εξετάζει και ο ΟΤΕ

    Με ξένες αεροπορικές εταιρίες επιχειρεί να καλύψει το πρόγραμμα πτήσεων η "Ολυμπιακή Αεροπορία", καθώς και φέτος κυβέρνηση και διοίκηση δε φρόντισαν να δώσουν έγκαιρα λύση στο πρόβλημα έλλειψης ιπτάμενου προσωπικού.

    Στο πλαίσιο αυτό, οι αρμόδιοι της ΟΑ προχώρησαν χτες στην ενοικίαση δύο αεροσκαφών μαζί με τα πληρώματα, της κυπριακής αεροπορικής εταιρίας "Γιούρο Σάιμπρους" (θυγατρική των "Κυπριακών Αερογραμμών"), τα οποία πραγματοποίησαν τέσσερα δρομολόγια εσωτερικού, ενώ άλλες πέντε πτήσεις ανατέθηκαν στις "Μακεδονικές Αερογραμμές". Ωστόσο, οι ελλείψεις σε ιπτάμενο προσωπικό είναι μεγάλες και τα προβλήματα στην εκτέλεση του καθημερινού προγράμματος πτήσεων πολλά (καθυστερήσεις και συγχωνεύσεις πτήσεων, ακόμα και ματαιώσεις). Για να καλυφθούν τα κενά στον κλάδο των αεροσυνοδών, μετά την αποχώρηση 60 ατόμων τις τελευταίες μέρες, επισπεύδονται οι διαδικασίες για να αναλάβουν καθήκοντα 72 εποχικοί συνοδοί - φροντιστές. Πάντως, η ουσία είναι ότι με αποκλειστική ευθύνη κυβέρνησης και διοίκησης, για μια ακόμα χρονιά, ο εθνικός αερομεταφορέας αντιμετωπίζει προβλήματα εκτέλεσης των καθημερινών του δρομολογίων, σε μια περίοδο αυξημένης επιβατικής κίνησης και με τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρίες να καραδοκούν να "κατασπαράξουν" την ΟΑ, εξασφαλίζοντας τους επιβάτες της.

    Στο μεταξύ, τουλάχιστον ερασιτεχνισμοί αλλά και κοροϊδία σε βάρος του επιβατικού κοινού παρατηρείται στο θέμα της τιμής των εισιτηρίων. Από την ΟΑ ανακοινώθηκε χτες επίσημα ότι από σήμερα ισχύουν οι αυξημένοι ναύλοι στις πτήσεις εσωτερικού, ενώ δε γίνεται αναφορά για τις αυξήσεις στα εισιτήρια εξωτερικού. Σημειώνεται ότι μεσοσταθμικά οι αυξήσεις κυμαίνονται από 2,5 μέχρι 9%, με μεγαλύτερη (25%) στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Γιάννενα. Ομως, νωρίς το βράδυ η ανακοίνωση για τις αυξήσεις αποσύρθηκε και η διοίκηση της "Ολυμπιακής" παρέπεμψε σε νέα που θα εκδοθεί...

    Αυξήσεις και στον ΟΤΕ

    Την αναπροσαρμογή των τιμολογίων του ΟΤΕ εξετάζουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού.

    Σε συνέντευξη Τύπου χτες, στελέχη του ΟΤΕ ανέφεραν ότι δεν αποκλείονται αυξήσεις στις αστικές κλήσεις μέσα στο 1999 και αυτό θα εξαρτηθεί από τη συμπεριφορά των συνδρομητών μετά τις τελευταίες αυξήσεις του Μάρτη, αλλά και τα έσοδα του Οργανισμού.


    Κορυφή σελίδας
    Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
    Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
    Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ