Σάββατο 5 Αυγούστου 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η κυβέρνηση άφησε «ορφανό» το έργο από χρηματοδότηση

Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ

Η κυβέρνηση αντί να χρηματοδοτήσει έργα για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, που έχουν εξαγγελθεί εδώ και πολλά χρόνια, προχωρά στις ιδιωτικοποιήσεις διαφόρων δημόσιων οργανισμών προς όφελος του ιδιωτικού κεφαλαίου. Αυτό καταγγέλλουν με Ερώτηση που απευθύνουν στους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μακεδονίας - Θράκης, οι βουλευτές του ΚΚΕ Αγγελος Τζέκης και Γιώργος Χουρμουζιάδης, με αφορμή την εξαίρεση του έργου «οδικής παράκαμψης του κέντρου Θεσσαλονίκης μέσω υποθαλάσσιας αρτηρίας διαμπερούς κυκλοφορίας» από τις χρηματοδοτήσεις του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, σύμφωνα με δηλώσεις των ίδιων των κυβερνητικών παραγόντων.

Οι μελέτες του έργου αυτού, το οποίο σχεδιάζεται εδώ και 17 χρόνια - τονίζουν οι βουλευτές του ΚΚΕ - κόστισαν στο Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμυρίων δραχμών. Η κυβέρνηση (μέσω του πρωθυπουργού, του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και του υπουργού Μακεδονίας - Θράκης) πολλές φορές δεσμεύτηκε για την υλοποίηση του έργου, τόσο προεκλογικά, όσο και στα εγκαίνια της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα έργο άμεσης προτεραιότητας.

Είναι προφανές - επισημαίνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ - ότι το έργο αυτό θα έχει την τύχη και των άλλων εξαγγελιών της κυβέρνησης. Είναι γνωστό σε όλους ότι και άλλα έργα που αφορούν στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή και έχουν εξαγγελθεί, δεν υλοποιούνται ή καθυστερούν στην υλοποίησή τους (μετρό, έργα ύδρευσης - αποχέτευσης, βιολογικός καυαρισμός Θερμαϊκού κλπ.). Αντί αυτών των έργων η κυβέρνηση προχωρά στην ιδιωτικοποίηση της ΔΕΘ, του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), της Εταιρίας Υδρευσης - Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ) και άλλων δημοσίων οργανισμών προς όφελος του ιδιωτικού κεφαλαίου...

Και οι βουλευτές του ΚΚΕ καταλήγουν απευθύνοντας τα εξής καίρια ερωτήματα στους υπουργούς:

  • Για ποιους λόγους το έργο «οδικής παράκαμψης του κέντρου Θεσσαλονίκης μέσω υποθαλάσσιας αρτηρίας διαμπερούς κυκλοφορίας» δε συμπεριλήφθηκε στο Γ΄ ΚΠΣ, παρά τις υποσχέσεις;
  • Προτίθεται η κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει την υλοποίηση του έργου από εθνικούς πόρους ή θα δοθεί με τη διαδικασία της αυτοχρηματοδότησης σε ιδιώτες, με αντάλλαγμα την εκμετάλλευσή του σε βάρος του λαού της περιοχής (διόδια κλπ);

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ