Τρίτη 25 Νοέμβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Διαφήμιση προϊόντων...

Οταν τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα μοιάζουν, στον τρόπο που λειτουργούν, όλο και περισσότερο σε επιχειρήσεις, τότε μοιραία... χρειάζονται και διαφήμιση των προϊόντων τους. Και όταν πρόκειται για διαφήμιση... στο εξωτερικό, το ρόλο του διαφημιστή τον αναλαμβάνει απευθείας το ίδιο το υπουργείο Παιδείας. Κάθε φορά που η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχει συναντήσεις με ξένους πρεσβευτές ή μεγαλόσχημους παράγοντες της εκπαίδευσης, διαφημίζει τις αναδιαρθρώσεις που έχει προωθήσει και μάλιστα εκείνα τα τμήματα των αναδιαρθρώσεων, που δίνουν στα ελληνικά ΑΕΙ τη δυνατότητα να κάνουν μπίζνες στο εξωτερικό. Διαφημίζει και... ψάχνει για πελάτες!

Μια τέτοια διαφήμιση έκανε την προηγούμενη βδομάδα και ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου Αθ. Κυριαζής, σε ομιλία του στην ομάδα εργασίας για την εκπαίδευση, του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου. Διαφήμισε συγκεκριμένα το Διεθνές Πανεπιστήμιο, όπως και τη δυνατότητα να «εξάγουν» τα ελληνικά ΑΕΙ μεταπτυχιακά προγράμματα, σε συνεργασία με ιδρύματα του εξωτερικού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ