Τετάρτη 21 Φλεβάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΣ
Τηλεφωνικές γραμμές για παράπονα

Σε πέντε τηλεφωνικές γραμμές του Δήμου της Αθήνας, θα μπορεί ο δημότης να καταγγέλλει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στη γειτονιά του.

Συγκεκριμένα: Στο 3470.770 (ώρες λειτουργίας 07.00 με 14.00), θα απευθύνονται οι δημότες για την απομάκρυνση των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων καθώς και για τα ειδικά συνεργεία τα οποία θα παρεμβαίνουν σε εξειδικευμένα θέματα καθαρισμού (π.χ. καθαρισμός οικοπέδων από σκουπίδια). Στο 3467.720 (και ώρες 07.00 με 14.30) γίνονται δεκτά παράπονα σχετικά με την καθαριότητα, όπου καθημερινά καταγράφονται 100 κλήσεις, ενδεικτικό της... «καθαρής πόλης», που καθημερινά εξαγγέλλει ο Δ. Αβραμόπουλος. Στο 9222.133 γίνονται δεκτά τηλεφωνήματα για την αποκατάσταση σε βλάβες ηλεκτροφωτισμού. Στη γραμμή 1960 (ώρες 06.00 με 20.00) οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται για τα παλαιά ή ογκώδη αντικείμενα που έχουν στο σπίτι τους και επιθυμούν να απαλλαγούν. Τέλος, στο 195 από τις 07.30 μέχρι τις 20.00 λειτουργεί το γραφείο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών του δήμου.

Και επειδή τα προβλήματα στο Δήμο της Αθήνας είναι πάρα πολλά, καλό θα ήταν να τα σημειώσετε. Αλλωστε, από το πλήθος των γραμμών είναι φανερό ότι ακόμη και η δημοτική αρχή γνωρίζει το μέγεθος των προβλημάτων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ