Το φετινό καλοκαίρι ανήκει δικαιωματικά στον ιαπωνικό κινηματογράφο! Δυστυχώς, μόνο στον παλαιό και ελάχιστα στον πρόσφατο! Ο οποίος πρόσφατος, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις, αντί να ακολουθήσει αυτή τη θαυμάσια παράδοση, έχει αμερικανοποιηθεί, τόσο στη φόρμα όσο και στο περιεχόμενο, όπως, άλλωστε, και το μεγαλύτερο κομμάτι της πολιτιστικής παραγωγής της χώρας. Η βία και το σεξ είναι το επίμονο - και μονότονο - μοτίβο του σύγχρονου ιαπωνικού κινηματογράφου... Μετά το «Ρασομόν», τη «Σιωπηλή Μονομαχία», τους «Σταυρωμένους Εραστές», το «Ουγκέτσου Μονογκατάρι», σειρά έχει «Ο Επιστάτης Σάνσο». Εδώ ο Κένζι Μιζογκούτσι, με όχημα μια μελοδραματική ιστορία, την Οδύσσεια μιας ηθικής οικογένειας, τη...