Ε, λοιπόν, οι αναλύσεις εκ μέρους των «προαγωγών» της τηλεοπτικής «σωματεμπορίας» άρχισαν! Πρέπει, δε, να ξέρετε ότι στις εκπομπές «διά την κοινωνιολογικήν προσέγγισην» του «φαινομένου Μπιγκ Μπράδερ», το μεγαλύτερο γούστο έχουν οι «εκλεκτοί» καλεσμένοι. Οπως αυτοί του κ. Πρετεντέρη, προχτές στο «Μέγκα».
***
Ο ένας (Αναγνωστάκης, Αναγνωστίδης;) είναι αρχισυντάκτης του ιλουστρασιόν περιοδικού «Μαχ», που μπορεί να περηφανεύεται, αφού πρώτο αυτό τσιτσίδωσε την «Μπιγκ Μαίρη». Ο άλλος (αγνώστου σε μας ονόματος) είναι στέλεχος του άλλου περιοδικού, του «Νίτρο», που επίσης τσιτσίδωσε την «Μπιγκ Μαίρη», αλλά δεύτερο. Ο τρίτος, ο Χαρδαβέλας, γνωστός παλαιόθεν και ως ο δάσκαλος της κυρίας Νικολούλη, ο πρώτος διδάξας το «σπορ» του τηλεκυνηγητού κεφαλών. Η τέταρτη(Μπακοδήμου, αν δεν απατώμαι), είναι η παρτενέρ εκείνου του άλλου «χλε-χλε» (με την καλή ...έννοια), που συμπρωταγωνιστούν στο απείρου κάλλους «πρωινάδικο» του «Μέγκα». Οσο για τον πέμπτο, τον Κουναλάκη, αυτός είναι τόσο αριστερός (!), που εκτός από μανιακός θεατής του «παιχνιδιού» (!) όπως αποδείχτηκε, ακόμα και σε ένα τοκ σόου για τον «Μπιγκ Μπράδερ», η βελόνα του είχε κολλήσει εναντίον των «παλαιοκομμουνιστών».
***
Και καλά, κυρία Παναγιωταρέα μου, το κουμπί να το κλείσω. Αλλά - αφού οι τηλεοράσεις σας κατάφεραν αυτό που δε βλέπω εγώ να το βλέπουν όλοι οι άλλοι, άρα είναι σαν να το βλέπω - μετά θα μου πεις να κλείσω και τα αυτιά μου, και μετά να κλείσω και τα μάτια μου, σε λίγο θα μου πεις να μη βγαίνω έξω από το σπίτι μου, αφού εγώ που δε θέλω να μάθω την ξεφτίλα του «Μπιγκ Μπράδερ» τη μαθαίνω αναγκαστικά από τους γύρω μου, και σιγά - σιγά θα μου πεις να πάω να ζήσω σε κάνα βουνό, για να μη σας ενοχλώ, κιόλας! Αλλά ποιος ενοχλεί ποιον;.. Εγώ, που αρνούμαι την ξεφτίλα, ή εσείς, που μου τη σερβίρετε καθημερινά;
***
Είναι ειδικοί, θα πείτε... Σωστά. Σα να λέμε ότι εκείνη η κυρία που είχε ταΐσει τηγανόψωμο με στρυχνίνη τους καλεσμένους της, να παραδίδει μαθήματα υγιεινής διατροφής! `Η σα να βλέπεις το γιατρό με το φακελάκι να αναλύει τον όρκο του Ιπποκράτη! Κάπως έτσι...
Και ποιο το απόσταγμα της όλης «αναλύσεως»; Απλό: Κάτι μεταξύ του «δεν τρέχει τίποτα» και του «δε βαριέσαι ρε αδερφέ» ή το πάμε για το «Μπιγκ Μπράδερ νούμερο 2», αφού, όπως μας είπε ο κ. Πρετεντέρης, το νούμερο 1 είχε πολλή επιτυχία...
***
Αυτή η ξεφτίλα έχει υψηλή τηλεθέαση για έναν και μοναδικό λόγο: Επειδή, πολύ απλά, τη δείχνουνε οι τηλεοράσεις τους. Και τη δείχνουν οι τηλεοράσεις τους, για να έρχονται μετά οι «Μαχ» και οι «Νίτρο» για να ξεβρακώνουνε τις πρωταγωνίστριες της ξεφτίλας. Και μετά, αφού τις ξεβρακώσουνε, να διαφημίζουν ότι τις ξεβρακώσανε με διαφημίσεις που τις δείχνουν ξανά οι τηλεοράσεις και τούμπαλιν...
Το σκουπίδι της κλειδαρότρυπας, αυτού του δήθεν «παρεΐστικου» (!) χαφιεδισμού και των δήθεν «νεολαιίστικων ανησυχιών» (!) - «ανησυχίες» του τύπου «δείξε μου το βρακί σου να πάρεις 50 εκατομμύρια» - έχει τηλεθέαση, όπως είχε υψηλή «θέαση» και η ενατένιση της τίγρης να κατασπαράσσει τον δούλο στο Κολοσσαίο. Είχε και έχει τηλεθέαση όπως οτιδήποτε που απευθύνεται στους ανθρώπινους αδένες και «γαργαλάει» το βασίλειο των ενστίκτων.
Αλλά, αν και η κυρία του πρωινάδικου του «Μέγκα» έχει την άποψη πως «αν κάποιος θέλει να ξεφτιλιστεί, ποιος είσαι εσύ που θα του πεις όχι;», θα μας επιτρέψει να της πούμε - χωρίς πολλές πιθανότητες να το αντιληφθεί - ότι ακριβώς πάνω σε αυτό το «όχι», πάνω στο «όχι» στον αυτοεξευτελισμό του άλλου, είναι που οικοδομήθηκε ο ανθρώπινος πολιτισμός.
Βεβαίως, ο πολιτισμός δε φέρνει διαφημίσεις. Αντίθετα, τα «δελτία ειδήσεων» (!) των αδελφών του «Μπιγκ Μπράδερ», για τις ερωτικές περιπτύξεις της κυρίας Τζολί, ή τα «ροζ κυκλώματα» φέρνουν. Ετσι δεν είναι, κύριοι;