Σάββατο 20 Απρίλη 2024 - Κυριακή 21 Απρίλη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΡΙΔΑΚΗΣ
Οι εργαζόμενοι είχαν προειδοποιήσει επανειλημμένα

INTIME NEWS

Ο Θ. Βαριδάκης σημείωσε στην παρέμβασή του: «Οι σιδηροδρομικοί παρακολούθησαν με έντονο ενδιαφέρον τη συζήτηση που αναπτύχθηκε στην Εξεταστική Επιτροπή και προβληματίστηκαν για τον εσπευσμένο τρόπο που αυτή έκλεισε τις διαδικασίες της, δημιουργώντας μεγάλα ερωτήματα και κενά.

Σημαντικοί μάρτυρες, πολιτικά στελέχη, στελέχη του ΟΣΕ και συνδικαλιστές των σιδηροδρομικών δεν καλέστηκαν στην Εξεταστική Επιτροπή, αφαιρώντας κάθε δυνατή κατάθεση που θα μπορούσε να συμβάλει στην αποκάλυψη των αιτιών που οδήγησαν στο έγκλημα. Οπως, για παράδειγμα, ο επικεφαλής της ΔΕΣΚ και συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ στην Ομοσπονδία των σιδηροδρομικών, που με ανακοινώσεις του συνδυασμού είχε προειδοποιήσει πολλές φορές πριν από το έγκλημα για τις επικίνδυνες συνέπειες της πολιτικής της ΕΕ - κυβερνήσεων και τα εκτεταμένα κενά στην ασφαλή λειτουργία, την υποδομή και την κυκλοφορία των τρένων, χτυπώντας το καμπανάκι για όσα τραγικά ακολούθησαν».

Και πρόσθεσε: «Εναν χρόνο μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη παραμένουμε στο ίδιο έργο θεατές. Αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αντίθετα η κατάσταση γίνεται όλο και πιο επικίνδυνη για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες. Οι ελλείψεις του προσωπικού παραμένουν απελπιστικά μεγάλες, οι απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις, η έλλειψη κατάλληλου και σύγχρονου εξοπλισμού, η ελλιπής εκπαίδευση, η αλλότρια εργασία, η εκτεταμένη υπερεργασία και καταπόνηση του προσωπικού».

Σχολίασε επίσης ότι «σήμερα στον ΟΣΕ μένουν κενές 1.460 κενές οργανικές θέσεις, ενώ αντίστοιχα και στην "Hellenic Train" υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις, που καλύπτονται με τη λεγόμενη διευθέτηση του χρόνου εργασίας και με υποστελεχωμένες βάρδιες».

Ο εργαζόμενος στην «Hellenic Train» στηλίτευσε την αξιοποίηση του σιδηρόδρομου για τους επιθετικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ, λέγοντας τα εξής: «Ενώ ο κεντρικός άξονας της χώρας έμεινε κλειστός για μήνες λόγω μίας πλημμύρας, αντί να ιεραρχούνται έργα για την αναβάθμιση και ασφάλεια του, ο ΟΣΕ, η κυβέρνηση και η ΕΕ χρηματοδοτούν έργα όπως αυτό της Αλεξανδρούπολης - Ορμένιο, γιατί εκεί είναι οι μπίζνες που θα τους αποφέρουν κέρδη, σε αντίθεση έργα που θα εξασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών τίθενται σε τελευταία προτεραιότητα.

Είναι χαρακτηριστική η πρόσφατη οδηγία του ΟΣΕ να φυλάσσονται οι αφύλακτες διαβάσεις μόνο στα δρομολόγια που μεταφέρουν εμπορεύματα και στρατιωτικό υλικό του ΝΑΤΟ και όταν διέρχονται επιβατικές αμαξοστοιχίες να σταματούν σε κάθε διάβαση».

Κλείνοντας την παρέμβασή του είπε πως «οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο θα είμαστε στην πρώτη γραμμή, έχουμε δώσει όρκο και έχουμε χρέος απέναντι στους νεκρούς συναδέλφους μας, τους συγγενείς και φίλους των θυμάτων. Κυρίως έχουμε χρέος απέναντι στους ζωντανούς, θα επιβάλουμε εμείς την εφαρμογή όλων των μέτρων στο ύψος των αναγκών μας».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ