Πέμπτη 17 Φλεβάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ»
Οι Αυστραλοί θέλουν τη γραμμή προς Μελβούρνη!

Η κυβέρνηση της πολιτείας της Βικτώριας προσφέρει κίνητρα για τη διατήρησή της

Ειδικά κίνητρα προσφέρει στην «Ολυμπιακή Αεροπορία» (ΟΑ) η κυβέρνηση της πολιτείας της Βικτώριας της Αυστραλίας, προκειμένου να διατηρήσει τη γραμμή προς Μελβούρνης. Την ίδια ώρα η ελληνική κυβέρνηση αδιαφορεί για τη θύελλα των αντιδράσεων που έχει προκαλέσει η απόφαση των Βρετανών «μάναντζερ» να καταργήσουν τη γραμμή από τις 26 Μάρτη.

Σύμφωνα με τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, με επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών Τ. Μαντέλη και κοινοποίησε στον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΑ Ρ. Λιντς, ο πρωθυπουργός της Βικτώριας Στιβ Μπρακς, αφού αναλύει τη σημασία, που έχει η συνέχιση των πτήσεων για Μελβούρνη, τόσο για την πολιτεία της Βικτώριας, όσο και για την ελληνική ομογένεια, προσφέρει τα εξής κίνητρα, προκειμένου να αναθεωρηθεί η απόφαση κατάργησης της γραμμής:

  • Χρηματοδότηση προγράμματος αμοιβαίας προβολής της ΟΑ και του Οργανισμού Τουρισμού της Βικτώριας στις αγορές της Αυστραλίας και του εξωτερικού, με στόχο την προσέλκυση ταξιδιωτών, συν την παροχή επαγγελματικής βοήθειας, τεχνολογικού εξοπλισμού, στατιστικών δεδομένων κλπ.
  • Συμμετοχή στις διαπραγματεύσεις της ΟΑ με την εταιρία εκμετάλλευσης του αεροδρομίου της Μελβούρνης για τη μείωση των τελών χρήσης του αεροδρομίου της πόλης. Επίσης, η κυβέρνηση της Βικτώριας προσφέρεται να προβεί και σε διμερείς διευκολύνσεις προς την ΟΑ

Στο μεταξύ, με χτεσινή του ανακοίνωση ο Ρ. Λιντς, με αφορμή δημοσιεύματα ότι με την απόφασή του επιδιώκει να εξυπηρετήσει τα βρετανικά συμφέροντα και ότι είναι υποκριτικές οι δηλώσεις του περί επανεξέτασης της απόφασης, χωρίς να απαντήσει επί της ουσίας, επιβεβαιώνει ότι από τις 10 Φλεβάρη έχει αποστείλει σήμα προς το σταθμό της ΟΑ στην Αυστραλία για τη διακοπή της πτήσης, με την εντολή να προωθούνται οι επιβάτες από Σίδνεϊ στη Μελβούρνη με τις αεροπορικές εταιρίες «Κουάντας» (σ.σ.: Η βρετανική «Μπρίτις Αιργουέις» συμμετέχει με ποσοστό 25% στην εταιρία) και «Ανσετ». Κατά τον Λιντς, το ότι λίγες μέρες μετά δήλωσε δημόσια ότι «αποφάσισε να επανεξετάσει το θέμα» δε συνιστούν «ασυνέπεια μεταξύ λόγων και έργων». Πάντως, εμμένει στην απόφαση ότι θα «κοπεί» από τις πτήσεις ή η Μελβούρνη ή το Σίδνεϊ και προσθέτει ότι η τελική απόφαση θα ληφθεί αφού ληφθούν υπόψη «τα στοιχεία που πιθανόν διαθέτουν οι ομογενειακές οργανώσεις και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες», κατά τις συναντήσεις που θα έχει ο ίδιος μαζί τους την επόμενη βδομάδα. Ούτε λίγο ούτε πολύ δηλαδή ομολογεί έμμεσα ότι η απόφασή του δεν υπαγορεύτηκε από «οικονομικούς λόγους».

Ερωτηθείς ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Τ. Μαντέλης για την ύπαρξη της επιστολής του πρωθυπουργού της Βικτώριας, είπε ότι όπως τον ενημέρωσαν από το πρωτόκολλο, μέχρι χτες δεν είχε παραληφθεί.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Κινητοποιήσεις - αντίδραση για την Αυστραλία (2002-11-01 00:00:00.0)
Μηνυτήρια αναφορά για τις ζημιές της «Ολυμπιακής» (2000-08-01 00:00:00.0)
Αρχίζει το ξήλωμα της «Μελβούρνης» (2000-03-09 00:00:00.0)
Εκτακτο συνέδριο της ΟΣΠΑ ζητά η ΕΣΚ (2000-02-29 00:00:00.0)
Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην πολιτική συρρίκνωσης (2000-02-10 00:00:00.0)
Οι αγώνες θα συνεχιστούν (1999-07-24 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ