Παρασκευή 9 Μάη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΠΕΤΑΛΟ» ΜΑΛΙΑΚΟΥ
Θρηνούμε θύματα εξαιτίας της κυβερνητικής αδιαφορίας

Τη λήψη μέτρων στο συγκεκριμένο κομμάτι της Εθνικής Οδού ζήτησε ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής, κατά τη συζήτηση στη Βουλή Επίκαιρης Ερώτησης του ΚΚΕ

Eurokinissi

To «πέταλο» του Μαλιακού Κόλπου είναι το πιο επικίνδυνο σημείο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης αλλά η κυβέρνηση των «έργων», όπως αυτοδιαφημίζεται, δεν έχει κάνει στο συγκεκριμένο κομμάτι καμία ουσιαστική παρέμβαση, με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να σημειώνονται εκεί αρκετά θανατηφόρα ατυχήματα.

Το θέμα έφερε στη Βουλή με Επίκαιρη Ερώτηση ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής, αλλά ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Τσακλίδης, περιγράφοντας μια εικονική πραγματικότητα, ισχυρίστηκε ότι τα έργα στο συγκεκριμένο σημείο είναι αρκετά ενώ προγραμματίζονται περισσότερα. Εφτασε μάλιστα στο σημείο να επαναλάβει όσα ακριβώς έλεγε και πέρυσι σε ανάλογη συζήτηση στη Βουλή περί γενναίας χρηματοδότησης για παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο κομμάτι. Βέβαια, από πέρυσι μέχρι και φέτος τα θανατηφόρα τροχαία είναι πολλά, σε αντίθεση με τα έργα.

Δήλωσε ότι ματαιώθηκε η προγραμματισμένη ζεύξη του Μαλιακού «για τεχνικοοικονομικούς λόγους» και ήδη έχουν τελειώσει μελέτες για δύο μεγάλα τμήματα (μήκους 17 χλμ.) που είναι και τα πιο επικίνδυνα και στις 11 του Ιούνη δημοπρατούνται. Για τα υπόλοιπα 40 χλμ. οι μελέτες είναι ακόμα στο στάδιο της ανάθεσης και είναι ενταγμένα στο σύστημα παραχώρησης και μόνον εάν βρεθούν χρήματα από το Γ΄ ΚΠΣ θα κατασκευαστούν ως δημόσιο έργο. Κατά την εκτίμηση του υφυπουργού, με το σύστημα της παραχώρησης στις αρχές του 2004 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου. Ο Γ. Τσακλίδης ισχυρίστηκε επίσης ότι δίνονται αρκετά κονδύλια για τη συντήρηση και τη σήμανση του συγκεκριμένου κομματιού.

Ο Ν. Γκατζής παρατήρησε πως και πέρυσι σε ανάλογη Επίκαιρη Ερώτηση ο τότε υφυπουργός έλεγε ότι διατίθενται μεγάλα κονδύλια αλλά το γεγονός που βιώνουν οι οδηγοί που περνάνε από εκεί είναι ότι δεν υπάρχει σήμανση, δεν υπάρχουν εσοχές, δεν υπάρχει φωτισμός. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι κάθε βδομάδα να υπάρχουν νεκροί, κάτι που δεν μπορεί να συνεχιστεί μέχρι να γίνει η νέα χάραξη. «Πρέπει να πάρετε προστατευτικά μέτρα», είπε ο βουλευτής και πρότεινε να γίνει τουλάχιστον μία διαπλάτυνση ώστε να δημιουργηθούν εσοχές για να προστατεύονται οι οδηγοί.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Η πολεοδόμηση έμεινε από ...χρηματοδότηση (2005-11-30 00:00:00.0)
Νέα θανατηφόρα καραμπόλα (2005-11-26 00:00:00.0)
Προσοχή στην οδήγηση και στους δρόμους - καρμανιόλες (2004-04-08 00:00:00.0)
Σύσκεψη για... τις λακκούβες (2003-02-06 00:00:00.0)
Από το 1974 περιμένουν τον περιφερειακό (2002-03-13 00:00:00.0)
Νέες κυβερνητικές υποσχέσεις για το Διακονιάρη (2002-02-15 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ