Πέμπτη 23 Οχτώβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η δημοκρατία των πολυεθνικών

Απίστευτο, αλλά αληθινό και εφιαλτικό. «Ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρίες της Βρετανίας έχουν εγκαταστήσει στα τηλεφωνικά τους κέντρα νέα τεχνολογία, η οποία αναγνωρίζει τον πελάτη που καλεί και στην περίπτωση, που αυτός είναι από τους λεγόμενους "καλούς" πελάτες ή είναι πλούσιος, το τηλεφωνικό κέντρο μεταφέρει αυτόματα την κλήση σε κάποιο ειδικό στέλεχος της εταιρίας για να τον εξυπηρετήσει. Τα στελέχη αυτά έχουν αποστολή την εξυπηρέτηση των πλούσιων πελατών και εκπαιδεύονται για αυτόν ακριβώς το σκοπό. Οι πελάτες με χαμηλότερα εισοδήματα είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν στην αναμονή, ώσπου να αδειάσει κάποια γραμμή, για να εξυπηρετηθούν, ενώ είναι πιθανό να μην εξυπηρετηθούν, τελικώς, από εργαζόμενο της εταιρίας, αλλά από κάποιο αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα». (Τάιμς - «Βήμα»). Προφανώς, δεν είμαστε όλοι ίσιοι σε αυτή την κοινωνία. Κάποιοι είναι «πιο ίσιοι» στη δημοκρατία των πολυεθνικών.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ