Για τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας μιλάμε, που βγήκε χτες από το Μαξίμου μετά από συνάντηση με τον πρωθυπουργό για να ανακοινώσει πως τα λιμάνια της χώρας θα χρηματοδοτηθούν με 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Πολλά λεφτά.
Αυτό που ...παρέλειψαν βέβαια να επισημάνουν τόσο ο Κ. Καραμανλής όσο και ο Μ. Κεφαλογιάννης είναι πως προϋπόθεση για τη χρηματοδότηση αυτή είναι η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών ή «συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα» όπως την αποκαλούν στη Νέα Δημοκρατία.
Εν ολίγοις το χρήμα θα εισρεύσει, είναι βέβαιο. Καμία σχέση όμως δε θα έχει με τις ανάγκες των εργαζομένων στη Ναυτιλία, καμία σχέση δε θα έχει με τις ανάγκες των κατοίκων των νησιών και γενικώς με οποιονδήποτε θα έπρεπε να ωφεληθεί από τη ναυτιλιακή υποδομή της Ελλάδας.
Αντιθέτως, οι δανειακές αυτές επιδοτήσεις θα έχουν άμεση σχέση με τους εφοπλιστές και τις εταιρίες που εμπλέκονται στο διεθνές ναυτιλιακό εμπόριο. Αυτοί έχουν κάθε λόγο να τρίβουν τα χέρια τους, αφού και πολλά χρήματα θα πάρουν και ο Ελληνας φορολογούμενος θα επιβαρυνθεί γι' αυτά.
ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΡΑΓΙΚΟ αυτοκινητικό δυστύχημα στην Εθνική Οδό στο πέταλο του Μαλιακού, αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ ...δε βιάζεται. Τι κι αν δήμοι, κοινότητες και φορείς της περιοχής τα λένε και τα ξαναλένε για τις ανάγκες διαπλάτυνσης. Τι κι αν οι ερωτήσεις στη Βουλή είναι συνεχείς τα τελευταία χρόνια...
Δυστυχώς δε θεωρείται το εν λόγω έργο ως «υποδομή» για την περιοχή και τη χώρα. Προφανώς δε θα βοηθήσει στην ...ανάπτυξη μια και απλά θα αποτρέψει να σκοτώνεται ο κόσμος, χωρίς ουδείς ιδιώτης να μπορεί να το οικειοποιηθεί και να κερδοσκοπήσει από αυτό.