Πέμπτη 5 Δεκέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
"Φουρτούνα" στα λιμάνια

"Αμεση λύση" υποχρεώθηκε να υποσχεθεί ο Στ. Σουμάκης. Με επέκταση της απεργίας προειδοποιούν οι συνδικαλιστές

Σε μια δυναμική πορεία και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας προχώρησαν χτες οι υπάλληλοι του λιμανιού Πειραιά, καθώς και αντιπροσωπείες υπαλλήλων από άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, όπου συνεχίστηκε και χτες η απεργία που έχει κηρύξει η ΟΜΥΛΕ. Κάτω από τον πίεση των απεργιακών κινητοποιήσεων, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Σταύρος Σουμάκης δεσμεύτηκε ότι "θα δοθεί άμεσα λύση στο θέμα". Οι συνδικαλιστές δήλωσαν ότι η απεργία θα συνεχιστεί και αν δεν ψηφιστεί άμεσα στη Βουλή η τροπολογία για τη χορήγηση του πριμ παραγωγικότητας, θα προχωρήσουν και σε κλείσιμο των επιβατικών λιμανιών.

Αρχικά ο υπουργός προσπάθησε να εμπαίξει τους απεργούς λέγοντάς τους ότι θα δοθεί λύση το Γενάρη! Κάτω όμως από την αγωνιστική πίεση των απεργών, δεσμεύτηκε ότι θα επιδιώξει, στη συνάντηση που θα είχε χτες με τον πρωθυπουργό, να δοθεί άμεση λύση, η οποία - όπως δήλωσε στη συνέχεια κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου - "θα είναι οριστική και αμετάκλητη".

Στο πλευρό των απεργών υπαλλήλων παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά Γ. Μίχας και ο γενικός γραμματέας Γ. Μανουσογιαννάκης,ο Β. Ξένος μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και η βουλευτής του ΣΥΝ Μ. Αλιφιέρη.

Σε ανακοίνωσή της η ΟΜΥΛΕ τονίζει ότι παρελκυστική πολιτική που ακολούθησε τους προηγούμενους μήνες η κυβέρνηση για το ίδιο θέμα, κοροϊδεύοντας τους εργαζόμενους, έχει την εντύπωση ότι θα αποδώσει πάλι. "Το ΔΣ της ΟΜΥΛΕ κατέστησε σαφές στον υπουργό ότι η απεργία θα συνεχιστεί, έως ότου ψηφιστεί η τροπολογία".

Επεισόδια απειλήθηκαν στη Θεσσαλονίκη

Επεισόδια απειλήθηκαν χτες το πρωί στην κεντρική είσοδο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης όταν απεργοσπάστες, σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο, προσπάθησαν να περάσουν φορτηγά και νταλίκες με εμπορεύματα που θα φόρτωνε το πλοίο "Αριάδνη". Οι υπάλληλοι του ΟΛΘ, που συμμετέχουν στην πανελλαδική απεργία της ΟΜΥΛΕ, ειδοποιήθηκαν έγκαιρα από τους εργαζόμενους που ήταν σε επιφυλακή και με ανθρώπινες αλυσίδες δεν επέτρεψαν να περάσει κανένα φορτηγό.

Η κατάσταση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετά από 8 ημέρες απεργίας είναι αρκετά οξυμένη, καθώς υπάρχουν πολλές πιέσεις να "σπάσει" η απεργία με κάθε τρόπο.

Μέχρι χτες στο λιμάνι υπήρχαν 13 πλοία ελλιμενισμένα, 23 στο αγκυροβόλιο ενώ 12 έχουν φύγει. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως μέχρι σήμερα έχουν χαθεί 3.000 κοντέινερς, που αντιπροσωπεύουν τεράστια ποσά για τον ΟΛΘ. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα λιμάνια, αλλά η κυβέρνηση προτιμά να εμπαίζει τους εργαζόμενους και να θυσιάζει ποσά που πλησιάζουν τα 3,5 δισ. παρά να "υποκύψει" και να ικανοποιήσει το αίτημά μας, τόνισε χτες στο "Ρ" ο πρόεδρος Τεχνικών του ΟΛΘ, Σωτήρης Κόντος.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τους απεργούς επισκέφθηκε χτες το μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ Γιάννης Κατσαρός,ο οποίος κάλεσε τους εργαζόμενους να συνεχίσουν τον αγώνα και να συντονιστούν σε κοινό μέτωπο με όλους τους κλάδους που σήμερα αντιδρούν δυναμικά στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ