Πέμπτη 9 Απρίλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
"Μύθος" οι υπερβολικές αυξήσεις στους εργαζόμενους

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία που κατέθεσε ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χ. Καστανίδης

Στοιχεία με τα οποία καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης, σύμφωνα με τους οποίους "το πρόγραμμα εξυγίανσης" απέτυχε επειδή δόθηκαν μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς, παρέθεσε στη Βουλή ο Χ. Καστανίδης που τις χρονιές 1996 και 1997 ήταν υπουργός Μεταφορών.

Σύμφωνα με αυτά, το 1995 οι δαπάνες προσωπικού ήταν 90,9 δισ. και το 1996 ήταν 99,4 δισ. Αύξηση 9,3% δηλαδή στο όριο της εισοδηματικής πολιτικής.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τόνισε επίσης: "Ο Τ. Μαντέλης ισχυρίζεται ότι η ΟΑ στο τέλος του 1997 εμφανίζει ενδεχόμενη ζημιά 7 δισ. περίπου εξαιτίας των αλόγιστων όπως λέει αυξήσεων. Αλλά τότε πού βρίσκει τα χρήματα ώστε να υπογράφει στις 24.12.1997 υπουργική απόφαση για την εθελούσια έξοδο 300 εργαζομένων με δαπάνη 4,6 δισ. Πριν λίγες βδομάδες με την αναταραχή στην ΟΑ παραιτήθηκαν 400 εργαζόμενοι και έλαβαν 5 δισ. Πού βρέθηκαν τα χρήματα;".

Στη συνέχεια αναφέρει ότι ο προϋπολογισμός του 1997 περιλάμβανε αυξημένες δαπάνες προσωπικού κατά 10 δισ. έναντι των αρχικώς προβλεφθέντων 108 δισ., όχι γιατί ανατράπηκε η εισοδηματική πολιτική, αλλά γιατί:

Αυξήθηκε το εποχιακό προσωπικό κατά 800 άτομα (3 δισ. δαπάνη), αυξήθηκε το ποσό της υπερεργασίας κατά 3 δισ., παρέμειναν μέχρι τέλους του 1997 οι 300 εργαζόμενοι που έπρεπε να αποχωρήσουν στις αρχές του έτους (4 δισ). Η παραμονή τους ήταν επιβεβλημένη επειδή αυξήθηκε η επιβατική κίνηση κατά 25%, άνοιξαν οι νέες γραμμές προς κεντρική και ανατολική Ευρώπη και προστέθηκαν 30 πτήσεις της ΟΑ προς ΗΠΑ μετά το κλείσιμο της γραμμής TWA.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ