Τετάρτη 19 Αυγούστου 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Αυξημένες οι καταγγελίες τουριστών

Βροχή καταγγελιών από Ελληνες και ξένους τουρίστες δέχονται για 5η συνεχή χρονιά οι Ενώσεις Καταναλωτών, μέλη του Ελληνικού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (ΕΓΕΚ) και η Ενωση Καταναλωτών για την Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), όπως καταγγέλλει η τελευταία σε ανακοίνωσή της.

Μόνο η ΕΚΠΟΙΖΩ, από τις αρχές του περασμένου Ιούνη μέχρι τις 10 Αυγούστου, δέχτηκε 679 παράπονα και καταγγελίες. "Αριθμός ρεκόρ", όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται στην ανακοίνωση, αφού πέρσι το καλοκαίρι είχαν δεχτεί συνολικά 540 καταγγελίες.

Αναλυτικά, τα παράπονα και οι καταγγελίες ταξινομούνται ως εξής: 172 για αεροδρόμια (προβλήματα με απεργίες και ματαιώσεις πτήσεων), 68 για εστιατόρια - ταβέρνες (αισχροκέρδεια και ποιότητα φαγητού), 58 για μεταφορές - ΚΤΕΛ (ασυνέπεια στα δρομολόγια, κυρίως της επαρχίας), 52 για παραλίες(καθαριότητα και ενοικιαζόμενες ομπρέλες), 47 για ηχορύπανση (από νυχτερινά μαγαζιά και αυτοκίνητα), 46 για ξενοδοχεία - ενοικιαζόμενα δωμάτια (μη δηλωμένα δωμάτια, χωρίς φως, νερό και κλινοσκεπάσματα), 39 για αισχροκέρδεια σε αναψυκτικά - εμφιαλωμένο νερό, 35 για ταξί (καθαριότητα και αυξημένα κόμιστρα), 34 για υπηρεσίες - ΔΕΚΟ (κύρια για τα Ταχυδρομεία), 17 για τα λιμάνια (καθαριότητα, αισχροκέρδεια στους καφέδες και πολυκοσμία) και, τέλος, 111 καταγγελίες για διάφορες άλλες περιπτώσεις.

Πάντως, τόσο από την ΕΚΠΟΙΖΩ και τον ΕΟΤ, όσο και από τις Ενώσεις Καταναλωτών, μέλη του ΕΓΕΚ, αλλά και από αεροδρόμια, λιμάνια, ΟΣΕ, ΔΕΗ και Πρεσβείες διανέμεται δωρεάν το φυλλάδιο "Νομική Βοήθεια στους Τουρίστες".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ