Τρίτη 9 Μάρτη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ημερίδα για τις αστικές μεταφορές

Πολλά σχέδια, τα οποία θα μπορούσαν πιθανά να λύσουν το συγκοινωνιακό και περιβαλλοντικό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκαν χτες στα πλαίσια της ημερίδας "Η πολιτική των αστικών μεταφορών στη Θεσσαλονίκη μετά το 2000". Βασικός άξονας - προϋπόθεση για την προώθηση των προτεινόμενων λύσεων κρίθηκε η δημιουργία ενός φορέα που θα διαμορφώνει, θα παρακολουθεί την εφαρμογή ολοκληρωμένου συγκοινωνιακού σχεδιασμού και θα τελεί υπό την επίβλεψη του Οργανισμού Ρυθμιστικού. Η χρηματοδότησή του θα διασφαλίζεται με συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων όπως π.χ. οι ΟΤΑ, δηλαδή μέσα από νέο χαράτσι σε βάρος των πολιτών.

Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και τελούσε υπό την αιγίδα του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Ο καθηγητής του ΑΠΘ Γ. Γιαννόπουλος με τον συνεργάτη του Σ. Μπάσμπα,οι οποίοι μελετούν τις προτάσεις ενιαίας πολιτικής στάθμευσης για το Δήμο Θεσσαλονίκης, πρότειναν την ελεγχόμενη στάθμευση σε όλους τους δρόμους του κέντρου παρά των πεζοδρομίων, και την ενίσχυση των χώρων πάρκινγκ, στα οποία οι πολίτες θα αφήνουν τα αυτοκίνητά τους επί πληρωμή, η οποία θα μπορεί να φθάνει και τις 400 δραχμές την ώρα. Ενώ την περαιτέρω οργάνωση και στελέχωση της Δημοτικής Αστυνομίας, προκειμένου να ελέγχει και να επιτηρεί την ομαλή διεξαγωγή του ενιαίου σχεδίου στάθμευσης, ζήτησε ο Χ. Φωκυλίδης,εκπρόσωπος του τμήματος Κυκλοφορίας τους Δήμου Θεσσαλονίκης.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης, Γ. Κύρου,στη μελέτη που παρουσίασε, προβλέπει τον αποκλεισμό του ιστορικού κέντρου της πόλης στα πολλά αυτοκίνητα, προϋπόθεση για τη δημιουργία, στη θέση των οδών, μεγάλων πεζόδρομων οι οποίοι θα συνδέουν το πράσινο που θα δημιουργηθεί στο κέντρο με το δάσος του Σέιχ Σου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ