Πέμπτη 8 Απρίλη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Διαφημίζουν ακόμη και τις ... κακοτεχνίες!

Πολυτελή διαφημιστικά φυλλάδια της κυβέρνησης για τον άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνες, τη στιγμή που η Τροχαία, με έντυπό της, προειδοποιεί πού "πρέπει να προσέχουμε"

Η κυβέρνηση έχει χάσει πλέον κάθε ίχνος σοβαρότητας και αυτογνωσίας. Ετσι, φτάνει στο σημείο να προπαγανδίζει με πολυτελή φυλλάδια που θα μοιραστούν στα διόδια στους εξοδούχους των εορταστικών ημερών, εν όψει των ευρωεκλογών προφανώς, ακόμη και τα έργα της Εθνικής Οδού Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι που πηγαίνουν "σαν τον κάβουρα", ενώ ακόμη κι όσα έχουν ολοκληρωθεί είναι γεμάτα... κακοτεχνίες!

Κι όλα αυτά τη στιγμή που ήδη η Τροχαία, με άλλο φυλλάδιο προειδοποιεί τους οδηγούς να προσέχουν 34 τουλάχιστον σημεία κατά μήκος της Εθνικής Οδού Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, στα οποία υπάρχει πλήθος από παγίδες που μπορούν να στοιχίσουν ζωές, όπως κατολισθήσεις, φθαρμένο οδόστρωμα, αντικανονικές κλίσεις, επικίνδυνες στροφές, απότομα στενέματα και επιπλέον διάφορα εργοτάξια με κακή σήμανση!

Επιπλέον, την ίδια στιγμή οι ίδιοι οι αρμόδιοι του ΥΠΕΧΩΔΕ έχουν ομολογήσει ότι ακόμη και στα τμήματα που έχουν κατασκευαστεί υπάρχει σωρεία κακοτεχνιών και γι' αυτό, άλλωστε, δεν έχει παραληφθεί επίσημα από τις αρμόδιες υπηρεσίες ούτε ένα χιλιόμετρο! Το ΥΠΕΧΩΔΕ, μάλιστα, έχει επιμερίσει ευθύνες στους εργολάβους, που ανέρχονται στο αστείο ποσόν των 2,5 δισ. δρχ., προκειμένου να "μπαλώσουν" τις κακοτεχνίες αυτές, ενώ παράλληλα έχει προκηρύξει διαγωνισμούς συνολικού ύψους 10 δισ. δρχ. για το "ρετουσάρισμα" των υποτιθέμενων έτοιμων τμημάτων Αθήνα - Κόρινθος και Αθήνα - Υλίκη!

Εκτός, βέβαια, από τις κακοτεχνίες, ούτε και το φυλλάδιο που θα μοιραστεί είναι ικανό να πείσει ότι η μετατροπή της Εθνικής Οδού σε αυτοκινητόδρομο δεν προχωρά με "βήματα χελώνας" - κι ας κατασκευάζεται εδώ και δέκα χρόνια. Πιο συγκεκριμένα: Από τα 730 συνολικά χιλιόμετρα, έχουν κατασκευαστεί μέχρι τώρα μόνο τα 217 (αυτά με τις... κακοτεχνίες), ενώ υπό κατασκευή βρίσκονται άλλα 265 χιλιόμετρα (αρκετά από τα οποία δεν έχουν ξεκινήσει, ενώ υπό μελέτη για δημοπράτηση είναι ακόμη 61 χιλιόμετρα. Επίσης, στο στάδιο των οικονομοτεχνικών μελετών βρίσκονται ακόμη τμήματα συνολικού μήκους 177 χιλιομέτρων, ανάμεσα στα οποία το τμήμα Πάτρα - Κόρινθος και Θεσσαλονίκη - Πολύκαστρο που παραπέμπονται στον... επόμενο αιώνα.

Κατά τα άλλα οι "Μαυρογιαλούροι εκσυγχρονιστές" το χαβά τους...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ