1. «Πρέπει να καθιερωθεί κλιμακωτό ωράριο και στον ιδιωτικό τομέα ώστε να αποφευχθούν οι υπερβολικές υπερωρίες (...) Να δοθούν κίνητρα προσωρινής αδειοδότησης με πιθανή ένταξη εργαζομένων στον ΟΑΕΔ για μικρό χρονικό διάστημα και συμφωνημένη επαναπρόσληψή τους από την εποχική βιομηχανία (...) Ανάληψη του κόστους εργοδοτικών εισφορών από το Δημόσιο για τα πρώτα δύο ή τρία χρόνια των νεοεισερχομένων στην αγορά εργασίας».
2. «Χρειάζεται ξεκάθαρη απάντηση της κυβέρνησης στα ζητήματα που έχουμε θέσει για την Κοινωνική Ασφάλιση τα οποία συμπυκνώνονται στην ανάγκη εφαρμογής του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου (Ν. 3029/02)».
3. «Ο τόπος και η κοινωνία χρειάζονται έναν διάλογο που θα οδηγεί σε "Σύμφωνο Εμπιστοσύνης για την Ανάπτυξη και την Απασχόληση"».
4. «Απορρίπτουμε εκ των προτέρων ακραίες συνταγές νεοφιλελεύθερης έμπνευσης οι οποίες στο όνομα της ενίσχυσης της αγοράς εργασίας οδηγούν στην εξουθένωση και στη δυστυχία των εργαζομένων».
«Την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της διανύει η ελληνική εμπορική ναυτιλία. Οι Ελληνες εφοπλιστές το 2004 παρήγγειλαν 256 πλοία συνολικής χωρητικότητας 23 εκατομμυρίων τόνων, χωρίς στον αριθμό αυτόν να περιλαμβάνονται και τα πλοία που ήδη παραλαμβάνουν με ρυθμό ένα κάθε δύο μέρες» (η είδηση στο «ΒΗΜΑ»).
* Το 1 είναι η θέση του ΣΕΒ, το 2 δήλωση του Χρ. Πολυζωγόπουλου, το 3 δήλωση του Χρ. Πρωτόπαππα και το 4 δήλωση του Π. Παναγιωτόπουλου (όλες στο «ΒΗΜΑ»).