Τετάρτη 9 Απρίλη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 7
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ιδιωτικοποίηση των... δημοσίων έργων!

Την προσέλκυση και χρησιμοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων έθεσε στο συνέδριο του "Εκόνομιστ" ο Κ. Λαλιώτης ως μία από τις κύριες προϋποθέσεις για την υλοποίηση του προγράμματος των δημοσίων έργων. Με τον τρόπο αυτό ο υπουργός προανάγγειλε ουσιαστικά την κατασκευή και άλλων έργων, μετά τα Σπάτα, το Ρίο - Αντίρριο και τη Σταυρού - Ελευσίνας, με το ληστρικό σύστημα της αυτοχρηματοδότησης/συγχρηματοδότησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του "Ρ", μέχρι το Μάη το ΥΠΕΧΩΔΕ πρόκειται να υποβάλει για έγκριση στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχέδιο για την κατασκευή αρκετών τμημάτων της Εθνικής οδού Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων (ΠΑΘΕ) με το σύστημα αυτό, όπως τη ζεύξη του Μαλιακού, την παράκαμψη Αγίου Κωνσταντίνου και Καμένων Βούρλων κ.ά.

Για την ιδιωτικοποίηση των αυτοκινητοδρόμων η κυβέρνηση είναι έτοιμη να προσφέρει "γην και ύδωρ" στους ιδιώτες, οι οποίοι δεν πρόκειται να αναλάβουν το παραμικρό ρίσκο. Ετσι, προβλέπεται η δραστική αύξηση της τιμής των διοδίων που θα προσφερθούν στους ιδιώτες, ο πολλαπλασιασμός των πλευρικών σταθμών διοδίων, η επιβολή ενοικίου σε 20.000 ιδιοκτήτες καταστημάτων που λειτουργούν δίπλα στο εθνικό οδικό δίκτυο κλπ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ