Παρασκευή 25 Ιούνη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Δε θέλουν δεύτερη "Βλαχόστρατα"

Τη διασταύρωση της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας και Βουνοπλαγιάς - Ελεούσας απέκλεισαν χτες, από τις έντεκα το πρωί έως τη μία το μεσημέρι, οι κάτοικοι του Δήμου Πασσαρώνας, διαμαρτυρόμενοι για την κυβερνητική αδιαλλαξία να δημοπρατήσει τμήμα της λεγόμενης μικρής παράκαμψης του δρόμου της πόλης των Ιωαννίνων, χωρίς να διασφαλίζεται ότι η είσοδος και η έξοδος της σχετικής οδού δε θα διέρχεται μέσα από τους οικισμούς της περιοχής. Κοντά στους συγκεντρωμένους βρέθηκε και ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΚΚΕ, Απ. Τασούλας,ο οποίος με την επίσης βουλευτή του Κόμματος, Μαρία Μπόσκου,κατέθεσε σχετική Ερώτηση στη Βουλή, προς τους υπουργούς Εσωτερικών και ΠΕΧΩΔΕ.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται στην Ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ, η κατασκευή τμήματος της οδού παράκαμψης της πόλης των Ιωαννίνων, διαμέσου των οικισμών Βουνοπλαγιάς, Ελεούσας, καθώς και Σταυρακίου και Νεοχωρόπουλου - που ανήκουν αντίστοιχα στους Δήμους Πασσαρώνας και Ιωαννίνων - θα έχει σοβαρές κυκλοφοριακές συνέπειες. Αλλωστε - σημειώνουν στην Ερώτησή τους οι βουλευτές του ΚΚΕ - οι κάτοικοι αυτών των οικισμών έχουν "πικράν πείραν" από τη διέλευση της "Βλαχόστρατας", η κατασκευή της οποίας έγινε χωρίς μελέτη και με πολλές κακοτεχνίες. "Οι κάτοικοι και οι φορείς τους προτείνουν να αρχίσει η κατασκευή του δρόμου από την έξοδό του στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων και να προηγηθεί το τμήμα Αεροδρόμιο - συνάντηση Βλαχόστρατας, για να είναι βέβαιοι ότι δε θα "φορτωθούν" οι οικισμοί με τη βαριά και επικίνδυνη κυκλοφορία. Προτείνουν ακόμα να παρθούν όλα τα μέτρα ώστε η διέλευση να μη δημιουργεί προβλήματα - καθώς τέμνει το Δήμο Ιωαννίνων στα δυο και δεν είναι εύκολη η πρόσβαση μεταξύ των τμημάτων", σημειώνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ.

Τέλος, οι βουλευτές ρωτούν τους υπουργούς αν είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση να δημοπρατήσει και να κατασκευάσει το δρόμο όπως προτείνουν οι κάτοικοι. Αν προβλέπονται διαβάσεις υπόγειες, ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία των κατοίκων και η διέλευση ζώων από τη μία προς την άλλη πλευρά του δρόμου, χωρίς τον κίνδυνο ατυχημάτων. Αν, τέλος, οι μελέτες προβλέπουν την κατασκευή του δρόμου χωρίς να προκαλούνται περιβαλλοντικά προβλήματα (για παράδειγμα να μην υπάρχει υπερύψωση του δρόμου σε μεγάλα τμήματα, οπότε "τέμνεται" το Λεκανοπέδιο στα δύο και δημιουργούνται κίνδυνοι πλημμυρών).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ