Πέμπτη 12 Ιούλη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Υπηρεσίες εμπαιγμού εργαζομένων

Οπως καταγγέλλει αναγνώστης του «Ρ», όταν απευθύνθηκε στους υπεύθυνους της «HELLENIC SEA WAYS» για να καλυφθούν τα έξοδα με τα οποία επιβαρύνθηκε λόγω λανθασμένης ενημέρωσης για την αναχώρηση πλοίου (έφυγε τέσσερις ώρες μετά από την ώρα που ανακοινώθηκε και ο επιβάτης αναγκάστηκε να πληρώσει δεύτερο εισιτήριο και διανυκτέρευση), πήρε την απάντηση «δε γίνεται τίποτα».

Απευθυνόμενος στη συνέχεια στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (υπουργείο Εμπορίου) και το Γραφείο του Πολίτη (υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας), που οι αστικές κυβερνήσεις διαφημίζουν ως χρήσιμους υποστηρικτές των πολιτών, εισέπραξαν υποσχέσεις του τύπου «θα το κοινοποιήσουμε στην εταιρεία», με την εξήγηση ότι ο ρόλος τους είναι να «σας παραπέμπουμε στον άλλον»...

Αυτά για όσους καλλιεργούν αυταπάτες πως η ασυδοσία του κεφαλαίου, το οποίο υπολογίζει τους εργαζόμενους ως μηχανές κέρδους, αντιμετωπίζεται με μια καλή διαχείριση της κατάστασης. Ενώ ξέρουν πως μόνο μια άλλη πολιτική μπορεί να βάλει φρένο. Ολα τ' άλλα είναι για να κοροϊδεύουν τον κοσμάκη.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ