Τετάρτη 6 Δεκέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 35
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΡΑΜ
Στους ιδιώτες με αποικιοκρατική σύμβαση

Στους ιδιώτες και με αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση οδεύει και η κατασκευή του τραμ της Αθήνας, όπως προκύπτει από χτεσινές ανακοινώσεις του υπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελή, σε φιέστα που διοργάνωσε στο Ζάππειο Μέγαρο για την παρουσίαση του τραμ.

Οπως εξαγγέλθηκε, ήδη ψηφίστηκε σχετική τροπολογία στη Βουλή και το υπουργείο Μεταφορών - Επικοινωνιών προχωρά στην κατασκευή δικτύου τραμ στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, με προοπτική λειτουργίας στο τέλος του 2003, ώστε να αποτελέσει ένα σημαντικό μεταφορικό μέσο και για τις ανάγκες της Ολυμπιάδας. Το κόστος της πρώτης φάσης του έργου ανέρχεται σε 107 δισ. δρχ. Τα 45 δισ. δρχ. προέρχονται από δημόσιες επενδύσεις και το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, ενώ τα υπόλοιπα από τη σύμβαση παραχώρησης στους ιδιώτες, οι οποίοι θα αναλάβουν την εκμετάλλευση του έργου για δεκαετίες! Το έργο θα αναλάβει να υλοποιήσει θυγατρική ΑΕ της «Αττικό Μετρό», υπό την εποπτεία του υπουργείου Μεταφορών. Η νέα θυγατρική εταιρία θα λειτουργήσει τις επόμενες βδομάδες, ενώ πριν από τις 15 Γενάρη 2001 θα έχει δημοσιευτεί και η προκήρυξη προεπιλογής για την κατασκευή της υποδομής.

Το σχέδιο που παρουσιάστηκε χτες, προβλέπει τη λειτουργία δύο γραμμών σε πρώτη φάση. Η πρώτη γραμμή, μήκους 12,7 χιλιομέτρων, θα ξεκινά από το Ζάππειο, θα διέρχεται από τη Νέα Σμύρνη και το Π. Φάληρο και θα καταλήγει στο σταθμό του ΗΣΑΠ στο Ν. Φάληρο. Η δεύτερη γραμμή, μήκους οκτώ χιλιομέτρων, θα είναι παραλιακή και θα συνδέει μέσω των Λεωφ. Ποσειδώνος και Βασ. Γεωργίου Β' το Π. Φάληρο με τη Γλυφάδα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε χτες, η διαδρομή Ζάππειο - Π. Φάληρο θα καλύπτεται σε 23 λεπτά της ώρας, σε 35 λεπτά θα καλύπτεται η απόσταση Ν. Φάληρο - Γλυφάδα και σε 21 λεπτά θα καλύπτεται η διαδρομή Π. Φάληρο - Γλυφάδα.

Τέλος, το σχέδιο του υπουργείου προβλέπει και δεύτερη φάση λειτουργίας του τραμ, με τις εξής γραμμές, μήκους 16,4 ή 20,9 χλμ.: Πειραιάς - Κερατσίνι, Γουδί - Βοτανικός και Α. Πατήσια - Πλ. Αιγύπτου.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Καθ' οδόν: Στην ιστορία του τραμ (2004-10-17 00:00:00.0)
Τα κρίσιμα σημεία στην Αττική (2004-10-14 00:00:00.0)
Αλλαγές, αλλά και αυξήσεις στα εισιτήρια (2004-09-01 00:00:00.0)
Συγκέντρωση αύριο για τη διάσωση της παραλίας (2002-04-13 00:00:00.0)
Σύμβουλος και για το τραμ (2000-12-12 00:00:00.0)
Τι θα γίνει με το τραμ; (1997-11-15 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ