Δεν πρόκειται να επεκταθεί το μετρό μέχρι το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας (ΟΑΚΑ), αποφάσισε χτες η Κυβερνητική Επιτροπή.
Οπως δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, εξετάστηκε το ενδεχόμενο επέκτασης του μετρό προς ΟΑΚΑ από την Πανόρμου ή εναλλακτικά από σταθμό που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στη Δουκίσσης Πλακεντίας, αλλά τα σενάρια απορρίφθηκαν λόγω μεγάλου κόστους (150 δισ. δρχ.)
Στο ίδιο πνεύμα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δ. Ρέππας, επανέλαβε τα υπάρχοντα σχέδια για επέκταση του μετρό προς το Αιγάλεω (από το Μοναστηράκι), το Περιστέρι, (από τα Σεπόλια), το Σταυρό (από το σταθμό Εθνικής Αμυνας) και την Ηλιούπολη (από το σταθμό Δάφνης). Ανέφερε ότι οι γραμμές αυτές θα λειτουργούν πριν τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων.
Με βάση αυτές τις επεκτάσεις, άλλα σχέδια για ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου και τη δυνατότητα συνδυασμένης χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε χτες ότι οι επιβάτες του μετρό θα μπορούν να φτάσουν στο ΟΑΚΑ μετεπιβιβαζόμενοι στον προαστιακό ή τα ειδικά δρομολόγια εξπρές του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας.
Η επίσημη τοποθέτηση της «Αθήνα 2004» σχετικά με την απόφαση της Κυβερνητικής Επιτροπής ήταν η εξής: «Το έργο της επέκτασης του μετρό στο ΟΑΚΑ θα διευκόλυνε τη μετακίνηση των επισκεπτών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και θα άφηνε σπουδαία κληρονομιά στο Λεκανοπέδιο. Ομως αυτή που αποφασίζει είναι η κυβέρνηση».