Το θέμα, που αποκαλύπτει σήμερα ο «Ρ», φέρνει ουσιαστικά στην επιφάνεια τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις, για την παράδοση του λειτουργικού μέρους του μετρό της Αθήνας σε ιδιώτες, ενώ ο κρατικός προϋπολογισμός - δηλαδή, ο λαός - θα πληρώσει τα «σπασμένα». Ετσι, ενώ το σημερινό χρέος της «Αττικό Μετρό» από δάνεια φτάνει τα 624,5 εκατ. ευρώ και οι ζημιές της τα 141,7 εκατ. ευρώ, η κυβέρνηση δημιουργεί τις προϋποθέσεις, ώστε η κερδοφόρα ΑΜΕΛ να περάσει σε ιδιώτες. Οταν αυτό προχωρήσει, τα χρέη της ...προβληματικής «Αττικό Μετρό» θα φορτωθούν στις πλάτες των εργαζομένων. Οπως φορτώθηκαν και τα δεκάδες δισεκατομμύρια «πανωπροίκια» από την κατασκευή του έργου.