Το εξωφρενικό, όμως, είναι ότι στο διαβιβαστικό η υπηρεσία του δήμου αποδέχεται πλήρως, όπως σημείωσε ο Σπ. Χαλβατζής, τις προτάσεις του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, ο οποίος είχε αποδεχτεί τις προτάσεις του ΟΣΕ. Σύμφωνα με αυτές, μια ολόκληρη περιοχή - που περιλαμβάνει και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη - «λογίζεται ιδιοκτησία του ΟΣΕ»!
Ο ΟΣΕ ζητά να εκμεταλλευτεί συνολικά 80.000 τ.μ., με δυνατότητα μέγιστης κάλυψης 49.000 τ.μ., δηλαδή περίπου το 45%, και μέγιστο ύψος κτιρίων τα 27 μέτρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι όροι δόμησης του ΣΣΑ έχουν οριστεί με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών (ΦΕΚ208Δ/ 5.3.2004), με την οποία η κάλυψη φτάνει μόλις τα 26.800 τ.μ.
Το γεγονός ότι ο ΟΣΕ επανέρχεται, μόλις δύο χρόνια μετά την ΚΥΑ, ζητώντας διπλάσια, περίπου, δυνατότητα εκμετάλλευσης «επαληθεύει το ρητό "τρώγοντας έρχεται η όρεξη"», σημείωσε ο Σπ. Χαλβατζής. Και ο κατέληξε: «Ο σταθμός που θέλουν χτίσουν, θα αποκλείσει αμετάκλητα τη δυνατότητα μελλοντικής υπογειοποίησης των γραμμών του προαστιακού, καθώς θα την καταστήσει εξαιρετικά δαπανηρή».
Από την πλευρά της, η διοίκηση, μέσω του αρμόδιου αντιδημάρχου Χρόνη Ακριτίδη, ισχυρίστηκε πως το έγγραφο που διαβιβάστηκε, ήταν αυτό του ΟΣΕ και όχι η άποψη του Τμήματος Πολεοδομικών Μελετών. Είπε ότι θέση του δήμου είναι η υπογειοποίηση του προαστιακού και πως το συγκεκριμένο θέμα θα συζητηθεί και στη Διαπαραταξιακή Επιτροπή Σχεδίου Πόλης πριν έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο.