Κυριακή 28 Γενάρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 35
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΧΑΛΑΝΔΡΙ
ΟΧΙ στο δρόμο - "τέρας"!

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στην κατασκευή δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, που θα διχοτομήσει την πόλη τους, οργανώνουν σήμερα οι κάτοικοι του Χαλανδρίου. Ο δρόμος θα εξυπηρετήσει μόνο το άλλο περιβαλλοντικό έγκλημα, το αεροδρόμιο των Σπάτων. "Χαλάνδρι - Αγωνιστική Πορεία": Κάλεσμα αγώνα!

Ενάντια στο δρόμο - "τέρας", που θέλει το ΥΠΕΧΩΔΕ να κατασκευάσει στο Χαλάνδρι, κινητοποιούνται οι κάτοικοι του δήμου, με συγκέντρωση που οργανώνει σήμερα στις 11 π.μ. η Συντονιστική τους Επιτροπή.

Οι κάτοικοι είναι ανάστατοι, αφού ο δρόμος αυτός, που θα ενώνει τη λεωφόρο Μεσογείων με την υπό κατασκευή λεωφόρο Σταυρού - Ελευσίνας, θα είναι λεωφόρος ταχείας κυκλοφορίας, μήκους περίπου τριών χιλιομέτρων και πλάτους 50 - 70 μέτρων! Ο δρόμος, αν κατασκευαστεί έτσι, θα διχοτομήσει το Χαλάνδρι και θα είναι απροσπέλαστος, γιατί η κατασκευή του θα γίνει με την τεχνική του ορύγματος. Αυτό σημαίνει ότι δε θα έχει πεζοδρόμια, αλλά δύο παράλληλους, τσιμεντένιους τοίχους.

Εκτός από αυτό, ο δρόμος θα περάσει και από περιοχές με πράσινο, που βρίσκονται εκτός σχεδίου πόλης. Ακόμη κι αν τελικά αυτές οι περιοχές ενταχθούν στο σχέδιο, τα μόνα κτίσματα που θα "επιζήσουν" δίπλα στο ασφάλτινο "ποτάμι" των τροχοφόρων, θα είναι μαγαζιά και επιχειρήσεις. Δηλαδή, θα είναι μη κατοικήσιμες.

Ακόμη και η περιβαλλοντική μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ κάνει λόγο για αλλοίωση του πολεοδομικού ιστού του δήμου, ενώ κάνει σαφές ότι 100 μέτρα από τη μια και από την άλλη πλευρά του δρόμου πρέπει να είναι ακατοίκητα. Τα σπίτια που ήδη υπάρχουν και αυτά που θα φτιαχτούν μετά από αυτό το όριο, θα πρέπει να διαθέτουν ειδική ηχομόνωση!

Το εξωφρενικό της ιστορίας είναι ότι παράλληλα με το δρόμο θα φτιαχτεί και υπέργεια γραμμή του μετρό! Από τη μια, δηλαδή, ενισχύεται η απαράδεκτη, από κάθε άποψη, λογική ενίσχυσης των μεταφορών με αυτοκίνητο - οι εταιρίες πετρελαιοειδών και αυτοκινήτων "κλείνουν το μάτι" στη γωνία - και από την άλλη περνάει μετρό...

Οι κάτοικοι είναι υπέρ της πρώτης περιβαλλοντικής μελέτης του '89, σύμφωνα με την οποία ο δρόμος θα έχει πλάτος 20 μέτρων και θα εξυπηρετεί τις συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων χωρίς να τους απομονώνει.

Βέβαια, πίσω από την κατασκευή αυτού του τερατουργήματος κρύβεται η ανάγκη της οδικής εξυπηρέτησης του αεροδρομίου των Σπάτων. Με λίγα λόγια, με ένα σμπάρο δυο κακά.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι της Κίνησης "Χαλάνδρι - Αγωνιστική Πορεία", Λ. Καρατζά και Μ. Σιδεράκης,δήλωσαν στο "Ρ" ότι συμπαραστέκονται και συμφωνούν με τις απόψεις των κατοίκων και τονίζουν πως η κατασκευή του αεροδρομίου στα Σπάτα είναι απαράδεκτη, ολοκληρώνοντας την καταστροφή της Αττικής. Τέλος, καλούν τους κατοίκους του Χαλανδρίου, αλλά και όλου του Λεκανοπεδίου να μη δεχτούν αυτή την καταστροφή σαν τετελεσμένο και μη αντιστρέψιμο γεγονός.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Κανένα λαϊκό σπίτι χωρίς ρεύμα! (2011-11-25 00:00:00.0)
Συγκέντρωση στο ΥΠΕΧΩΔΕ για τη λεωφόρο Σταυρού - Ελευσίνας (1999-03-12 00:00:00.0)
Με ΔΥΝΑΜΗ και ΕΝΟΤΗΤΑ διεκδικούμε το όραμα (1998-09-23 00:00:00.0)
Συγκέντρωση κατοίκων σήμερα στα Βριλήσσια (1997-12-13 00:00:00.0)
Κάνει κακό στο περιβάλλον (1997-05-15 00:00:00.0)
Προσφυγή για το "Σπατόδρομο" (1996-08-31 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ