Πέμπτη 20 Μάη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙ
Κριτήριο ψήφου η επόμενη μέρα
  • Κρίσιμη η εκλογική αναμέτρηση, καθώς αναμένεται "καταιγίδα" φορολογικών και άλλων μέτρων σε βάρος του κλάδου
  • Η ψήφος στην Ενωτική Προοδευτική Πρωτοβουλία, προϋπόθεση για αγωνιστική διεκδίκηση λύσεων, αλλά και για να μπει τέρμα στο συμβιβασμό και την αδράνεια

Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο και με τον κλάδο στο χείλος της καταστροφής από την αντιλαϊκή - αντιεπαγγελματική πολιτική, που εφάρμοσαν τα τελευταία χρόνια όλες οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, προσέρχονται στις κάλπες την ερχόμενη Κυριακή, 23 Μάη, περισσότεροι από 10.000 ιδιοκτήτες ταξί - μέλη του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).Πέρα από την πολιτική των κυβερνήσεων που έχουν την πρώτη και κύρια ευθύνη για το κατάντημα του κλάδου, σημαντική ευθύνη έχει η απερχόμενη συνδικαλιστική ηγεσία του ΣΑΤΑ, που απαρτίζεται από τις παρατάξεις ΔΑΚΜΜΕ (πρόσκειται στη ΝΔ) και της ΠΑΣΚΕΤ (πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ).

Την ψήφο των 10.000 και πλέον αυτοκινητιστών ταξί της Αττικής, εκτός των παραπάνω παρατάξεων, που στην κυριολεξία "χαντάκωσαν" τον κλάδο, με την ενδοτική και συμβιβαστική τακτική που ακολούθησαν, διεκδικούν επίσης οι παρατάξεις:

- "Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία" (ΕΠΣ)

- "Ενιαίο Ενωτικό Ψηφοδέλτιο",με επικεφαλής τον Μανώλη Μπαντουράκη), επί σειρά ετών πρόεδρο του συνδικάτου.

- "Νέες Δυνάμεις",με επικεφαλής τον Κώστα Λαϊνη,που προέρχεται από τη ΔΑΚΜΜΕ και έχει διατελέσει και αυτός πρόεδρος του συνδικάτου.

- "Ανεξάρτητη Κίνηση Ιδιοκτητών Ταξί"

Τα μέλη της ΕΠΣ προειδοποιούν τους συναδέλφους τους ότι μετά τις εκλογές θα έρθει "καταιγίδα" φορολογικών και άλλων μέτρων σε βάρος του κλάδου, καθώς υπάρχουν μυστικές συμφωνίες του προεδρείου με την κυβέρνηση. Παράλληλα, υπογραμμίζουν ότι η μόνη λύση είναι η συγκρότηση αγωνιστικού προεδρείου, που θα έρθει σε σύγκρουση με την κυβερνητική πολιτική του "μονόδρομου" της ΟΝΕ.Στο πλαίσιο αυτό, καλούν τους αυτοκινητιστές να ενισχύσουν με την ψήφο τους την ΕΠΣ και όλοι μαζί να βάλουν φραγμό στα καταστροφικά σχέδια της κυβέρνησης και να αποτρέψουν τις μεθοδεύσεις του απερχόμενου προεδρείου για τη σύσταση ανωνύμων εταιριών ταξί προς εξυπηρέτηση των μεγάλων συμφερόντων.

Δηλωτικό της δυναμικής που έχει αναπτύξει η ΕΠΣ και της απήχησης που έχουν η αταλάντευτη στάση της, αλλά και οι θέσεις της για τη σωτηρία του κλάδου, είναι ότι με το ψηφοδέλτιο της παράταξης συστρατεύτηκαν 120 υποψήφιοι, εκ των οποίων οι τουλάχιστον 30 αποτελούν "νέο αίμα". Κεντρικά συνθήματα της ΕΠΣ είναι: Ηρθε η ώρα, για να διεκδικήσουμε λύσεις στα προβλήματα και να βάλουμε ταφόπετρα στο συμβιβασμό και την αδράνεια. Ψηφίζουμε ΕΠΣ, που είναι προϋπόθεση για αγωνιστική διοίκηση και πορεία του ΣΑΤΑ.

Στην πολυσέλιδη εκλογική διακήρυξη της παράταξης, μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι είναι επιτακτική ανάγκη να πάρει το ΣΑΤΑ το δρόμο του αγώνα και της αγωνιστικής διεκδίκησης λύσεων στα προβλήματα, καθώς, όπως υπογραμμίζεται, μόνο οι αγώνες έχουν φέρει τα όποια θετικά αποτελέσματα για τον κλάδο.

Η ΕΠΣ ασκεί κριτική στη συμβιβαστική τακτική του απερχόμενου προεδρείου και διατυπώνει τις δικές της τεκμηριωμένες προτάσεις, για να βγει ο κλάδος από το σημερινό αδιέξοδο, που τον έχουν οδηγήσει τα τελευταία χρόνια όλες οι κυβερνήσεις με την αντιεπαγγελματική τους πολιτική και αρωγούς τις συμβιβασμένες ηγεσίες του ΣΑΤΑ.

Το ΚΚΕ

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ πρόβαλε στη Βουλή τα προβλήματα των επαγγελματιών αυτοκινητιστών ταξί, ζητώντας από την κυβέρνηση να δώσει λύσεις:

  • Στην άδικη και εξοντωτική επιβολή φόρου μεταβίβασης ταξί με αναδρομική ισχύ από το 1987, που αφήνει απροστάτευτη την αλλαγή συνεταίρου, αλλά και τους συνταξιούχους αυτοκινητιστές.
  • Την παράνομη καταβολή ΦΠΑ, που καταβάλλει τεκμαρτά κάθε ιδιοκτήτης ταξί, αλλά και την άδικη και εξοντωτική καταβολή ΦΠΑ στις συνδρομές των ραδιοταξί.
  • Την ανυπαρξία των σταθμών ταξί ("πιάτσες").
  • Την ασυδοσία των πολυεθνικών που εμπλέκονται στο χώρο των αυτοκινήτων (αυτοκινητοβιομηχανίες, εταιρίες πετρελαιοειδών, ανταλλακτικών, ελαστικών κλπ. ), καθώς και την ασυδοσία των ασφαλιστικών εταιριών.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μπορούν να αλλάξουν οι συσχετισμοί (2013-05-29 00:00:00.0)
Να γίνει το ΣΑΤΑ μετερίζι αγώνα (2001-06-03 00:00:00.0)
Σε κρίσιμη καμπή για το μέλλον του ο κλάδος ταξί (1999-04-17 00:00:00.0)
Απεργία στα ταξί (1999-02-10 00:00:00.0)
Εκλογές - "σταυροδρόμι" στο ΣΑΤΑ (1997-06-06 00:00:00.0)
Τους κατάγγειλαν και μετά τους ψήφισαν (1996-11-13 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ