Παρασκευή 7 Μάρτη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Για την ... Οδική Ασφάλεια

Η οδική ασφάλεια ήταν θέμα «πρώτης προτεραιότητας» για τη «νέα διακυβέρνηση» από το 2004 κατά δημόσια δήλωση του ίδιου του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή. Τέσσερα χρόνια μετά, η Ελλάδα εξακολουθεί να κατέχει τα αρνητικά πρωτεία στην Ευρώπη, με τουλάχιστον 1.500 νεκρούς κάθε χρόνο, κατά δήλωση του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών Κ. Χατζηδάκη. Συνεπώς, η επίδοση της κυβέρνησης σε ένα θέμα «πρώτης προτεραιότητας» βαθμολογείται με το απόλυτο «μηδέν», παρά την ψήφιση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) με τα εξοντωτικά χρηματικά πρόστιμα. Οι νέες «δράσεις», που εξήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών για την αντιμετώπιση ενός τόσο σοβαρού προβλήματος, εξαντλούνται στην «ευγενική χορηγία» τηλεοπτικού χρόνου από τους μεγαλοκαναλάρχες, για τη δίμηνη προβολή τεσσάρων μηνυμάτων που αφορούν τη χρήση ζώνης ασφαλείας στα αυτοκίνητα, κράνους στις μοτοσικλέτες, καθώς και την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Εκτός από την... αφιλοκερδή συνδρομή των ιδιωτών, η κυβέρνηση θα διαθέσει και 3 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση «προγράμματος προβολής για την οδική ασφάλεια». Να ελπίζει, άραγε, στ' αλήθεια η κυβέρνηση ότι με αυτές τις «δράσεις» μπορεί να αντιμετωπιστεί ένα τόσο πολυσύνθετο πρόβλημα, που αρχίζει από το οδικό δίκτυο και φτάνει μέχρι τον τρόπο απόκτησης «διπλώματος»; Μάλλον όχι. Απλά επιχειρεί με αυτό τον τρόπο να συγκαλύψει τις εγκληματικές ευθύνες της πολιτικής που εφαρμόζεται χρόνια τώρα από τις κυβερνήσεις της δικομματικής εναλλαγής και στο θέμα της οδικής ασφάλειας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ