Πέμπτη 23 Νοέμβρη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΨΗΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγκαίο το αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ

Χαιρετίζω και εγώ με τη σειρά μου την καθολική συμμετοχή των συναδέλφων στη σημερινή απεργία, στη σημερινή κινητοποίηση. Εχει προηγηθεί την Πέμπτη αντίστοιχη κινητοποίηση με καθολική στάση εργασίας και μαζική κινητοποίηση στο υπουργείο Μεταφορών. Αντίστοιχα σήμερα μέρα κινητοποίησης στο υπουργείο Οικονομικών, πάλι με τη μαζική συμμετοχή επαγγελματιών του κλάδου αλλά και καθολική συμμετοχή στην προκηρυγμένη απεργία.

Φυσικά η αιτία της αντίδρασης του κλάδου αλλά και των άλλων επαγγελματιών είναι το νέο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, που σαν αρπακτικό έρχεται και μας αρπάξει το μεροκάματο, μεροκάματο που για πολλούς συναδέλφους έχει μειωθεί αισθητά την τελευταία δεκαετία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Με ασφάλεια μπορούμε να εκτιμήσουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων θα δει αύξηση της φορολογίας της τα επόμενα χρόνια, επί δικαίων και αδίκων.

Χαρακτηριστικό του αντιλαϊκού αλαλούμ της κυβέρνησης είναι ότι συνάδελφοι που είναι πολλά χρόνια στο επάγγελμα θα πρέπει να πληρώσουνε περισσότερο φόρο από ό,τι ένας νέος συνάδελφος, ακόμα και αν μοιράζονται την ίδια άδεια, λες και έχουν διαφορετικό κόμιστρο.

Φίλες και φίλοι, η οικονομική κατάσταση στον κλάδο είναι άσχημη, με κύρια αιτία τη μεγάλη αύξηση του κόστους λειτουργίας. Βγήκαμε από την πανδημία με μόνη κυβερνητική ενίσχυση 200 ευρώ και μια σειρά από δάνεια και ρυθμίσεις που ξεπληρώνουμε μέχρι σήμερα, σε αντίθεση με τις μεγάλες επιχειρήσεις στον χώρο των μεταφορών που πήραν εκατομμύρια ευρώ ως ενίσχυση. Τα καύσιμα έχουν μονίμως υψηλές τιμές, οι ασφάλειες το ίδιο, η συντήρηση του οχήματος επίσης. Με το κόστος ζωής να αυξάνεται, κάθε φορά που πας στο σούπερ μάρκετ να παραμιλάς με τις τιμές.

Τα παραπάνω συμπληρώνονται και από τις νέες κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που μας αναγκάζει στο όνομα της πράσινης μετάβασης να αλλάξουμε υποχρεωτικά αυτοκίνητα από το 2026. Οσοι άλλαξαν, χρωστούν ακόμη στις εταιρείες και στους εμπόρους, και μάλλον τους τσακίζει και το νέο νομοσχέδιο, αφού ο τελικός φόρος αυξάνεται αν έχεις παραπάνω έξοδα. Οι υπόλοιποι που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αλλάξουν όχημα, θα αναγκαστούν να το κάνουν, αλλιώς θα πεταχτούν εκτός.

Κάπως έτσι γεννιέται και η ανάγκη για αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ, το οποίο είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο για την προστασία του εισοδήματός μας. Η κυβέρνηση σκοπίμως αποσιωπά το ζήτημα του αφορολόγητου, όπως και το ότι πληρώνουμε κάθε χρόνο το τέλος επιτηδεύματος που υποτίθεται θα είχαν καταργήσει ή ακόμη και τα εκατομμύρια ευρώ που πληρώνουμε με τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα. Σήμερα διαδηλώσαμε για να μην περάσει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έκτρωμα, αύριο συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά μαζί με όλους τους κλάδους των επαγγελματιών και σε κοινό αγώνα με τους εργαζόμενους για τη συνολική υπεράσπιση του εισοδήματός μας. Συνεχίζουμε έχοντας ως παρακαταθήκη τους μεγάλους αγώνες του 2011 από νέα βάση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ