Παρασκευή 27 Μάη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η καθυστέρηση

Τι ξέρουμε για τις περιβόητες Συμπράξεις του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), όπως ονομάζουν κομψά τη γενική εκποίηση των δημόσιων υποδομών και υπηρεσιών στο κεφάλαιο; Η πρώτη σύλληψη της τερατώδους αυτής ιδέας χρονολογείται από το 1996, επί ΠΑΣΟΚ. Από τότε μέχρι το 2004, συντάχθηκαν δύο νομοσχέδια, τα οποία όμως δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για σύγκρουση συμφερόντων, κυρίως στον κατασκευαστικό χώρο, η οποία ακύρωσε την πολιτική βούληση της τότε κυβέρνησης. Το θέμα επανήλθε στο προσκήνιο αμέσως μετά την ανάληψη της κυβέρνησης από τη ΝΔ, η οποία στους 15 μήνες που κυβερνά, πολλές φορές είχε ανακοινώσει ότι θα δώσει το νομοσχέδιο στη δημοσιότητα, αλλά όλο και το... διόρθωνε. Οπότε άρχισαν να δημιουργούνται ερωτηματικά, για τους λόγους της καθυστέρησης. Μια προχτεσινή ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας, όμως, έδωσε απάντηση στο ερώτημα. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο υπουργός Οικονομίας συναντήθηκε με το δήμαρχο του Λονδίνου και με τον πρέσβη της Αγγλίας στη χώρα μας, όπου και συζήτησαν το θέμα των Συμπράξεων. Χτες, επίσης, η βρετανική πρεσβεία διοργάνωσε ημερίδα στην Αθήνα, με θέμα ακριβώς τις Συμπράξεις, καθώς, όπως μας πληροφορούν, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από αγγλικές εταιρίες...

Καταλάβαμε. Το νομοσχέδιο καθυστερεί, επειδή καθυστερούν τη σύνταξή του οι ξένες πολυεθνικές. Και είχαμε αρχίσει να ανησυχούμε...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ