Πέμπτη 9 Ιούλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Η "Ολυμπιακή" με... ενοίκιο στα Σπάτα!

Σαν να μην έφτανε ότι η "Ολυμπιακή Αεροπορία" θα κατασκευάσει μια σειρά από εγκαταστάσεις με λεφτά του ελληνικού λαού για την εξυπηρέτηση του νέου αεροδρομίου και στο πλαίσιο της μεταφοράς της στα Σπάτα (αφού αυτή τέθηκε εκτός των όρων της σκανδαλώδους σύμβασης), θα αναγκαστεί επιπλέον να πληρώνει και ενοίκιο στην "Αερολιμήν Αθηνών" (βασικός της μέτοχος με 45% η γερμανική "Χόχτιφ") για τη χρησιμοποίηση του... Αεροδρομίου!

Η ρήτρα αυτή αποτελεί έναν από τους βασικούς όρους της συμφωνίας, στην οποία κατέληξαν οι διοικήσεις των εταιριών "Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών ΑΕ" και "Ολυμπιακή Αεροπορία", ύστερα από διαπραγματεύσεις, στις οποίες ουσιαστικά σύρθηκε ο εθνικός αερομεταφορέας με παρέμβαση της κυβέρνησης. Πάλι καλά βέβαια που η "Διεθνής Αερολιμήν" δεσμεύτηκε ότι κανείς άλλος εμπορικός χρήστης δε θα πληρώνει χαμηλότερο ενοίκιο από την ΟΑ!..

Με τη συμφωνία επιβεβαιώνεται πλήρως η λεόντεια, σε βάρος του δημοσίου, σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση για την κατασκευή και λειτουργία του αεροδρομίου στα Σπάτα, ένα αεροδρόμιο ιδιωτικό και υπό τον έλεγχο των Γερμανών, στα νύχια των οποίων σπρώχνεται πλέον και η "Ολυμπιακή". Ούτε λίγο ούτε πολύ σε ένα από τα σημεία της συμφωνίας επισημαίνεται ότι η ,Διεθνής Αερολιμήν" "θα παραχωρήσει στην ΟΑ συνολική έκταση περίπου 335 στρεμμάτων, για τις ανάγκες των εγκαταστάσεών της στο νέο αερολιμένα". Αλήθεια πού τη βρήκε την έκταση η "Διεθνής Αερολιμήν"; Δεν είναι, άραγε, η έκταση που απαλλοτρίωσε το ελληνικό δημόσιο με χρήματα του ελληνικού λαού;

Πέρα από αυτό η ΟΑ αναλαμβάνει να κατασκευάσει την τεχνική βάση επισκευής αεροσκαφών, τις εγκαταστάσεις εξοπλισμού εδάφους και του εμπορευματικού σταθμού, μέσα στην ασφυκτική προθεσμία μέχρι το Μάρτη του 2001, ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του αεροδρομίου, πράγμα το οποίο αν δεν τηρήσει θα πληρώνει τεράστιες ποινικές ρήτρες. Εδώ φανερώνονται όλες οι ευθύνες της κυβέρνησης που δε φρόντισε να ξεκινήσουν έγκαιρα οι διαδικασίες για τη μετεγκατάσταση, πράγμα το οποίο εκμεταλλεύεται τώρα η "Χόχτιφ" για να ζητήσει από καλύτερες θέσεις να κατασκευάσει αυτή τις εγκαταστάσεις, κόστους 75 δισ. δρχ. τουλάχιστον.

Επίσης η "Αερολιμήν Αθηνών", δηλαδή η "Χόχτιφ", αναλαμβάνει την κατασκευή του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών μπροστά από την τεχνική βάση, καθώς και του τροχοδρόμου που οδηγεί σ' αυτήν. Τέλος, ανάμεσα στους όρους της συμφωνίας περιλαμβάνονται και τα εξής αυτονόητα:

  • Στην ΟΑ δίδεται το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών συντήρησης αεροσκαφών σε τρίτους.
  • Η ΟΑ διατηρεί κατά προτεραιότητα το δικαίωμα να επεκτείνει περαιτέρω τις εγκαταστάσεις της.
  • Η "Αερολιμήν Αθηνών" θα παρέχει στην ΟΑ όλες τις πληροφορίες που θα της χρησιμεύσουν για την έναρξη και την κατασκευή των εγκαταστάσεών της.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Στο έλεος της «Χόχτιφ» τα περιφερειακά αεροδρόμια (2001-04-19 00:00:00.0)
Ταλαιπωρία επιβατών και στυγνή εκμετάλλευση εργαζομένων (2001-04-08 00:00:00.0)
Εκδόθηκε προχειρογραμμένη άδεια (2001-03-13 00:00:00.0)
Λειτουργία σ' ένα χρόνο χωρίς «Ολυμπιακή» και ...προσβάσεις! (2000-01-19 00:00:00.0)
θα πληρώνει και ενοίκιο στη "Χόχτιφ" (1998-07-09 00:00:00.0)
Στο στόχαστρο της "Χόχτιφ" και η "Ολυμπιακή" (1997-11-04 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ