Ο λόγος για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, όπου δύο από αυτές διαφημίζουν ότι «παγώνουν» τις τιμές των ναύλων.
Μπορεί κι άλλες να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, έτσι για να ολοκληρωθεί για τα καλά η κοροϊδία.
Αφού είναι τόσο ...φιλολαϊκές αυτές οι εταιρείες, γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να μας πουν πόσο έχουν αυξηθεί τα ναύλα τους τα τελευταία 5 χρόνια;
Γιατί δε μας λένε πόσο αυξάνεται το κόστος μεταφοράς για μια οικογένεια με αμάξι με την κατηγοριοποίηση των τιμολογίων τους;
Η πραγματικότητα είναι πως για να μετακινηθεί μια οικογένεια χρειάζεται τουλάχιστον 500 ευρώ κι αυτό με τους μισθούς που υπάρχουν σε αυτή τη χώρα είναι δυσβάσταχτο.
Ευελπιστούμε ότι το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δε θα έχει το θράσος να μας παρουσιάσει τα διαφημιστικά κόλπα των ακτοπλόων ως ...αποτέλεσμα της πολιτικής κατά της ακρίβειας.
ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ κάποιο πανάκριβο προϊόν στα ράφια, να θυμάστε τον υπουργό Ανάπτυξης Χρήστο Φώλια.
Χτες είπε πως η ακρίβεια οφείλεται στις «διεθνείς συγκυρίες». Αν δεν υπήρχαν αυτές όλα θα ήταν ...πάμφθηνα.
Πώς γίνεται όμως και αυτές οι «διεθνείς συγκυρίες» δεν είναι ποτέ ευνοϊκές για τον κόσμο που ψωνίζει και είναι πάντα ιδανικές για να κερδίζουν οι βιομηχανίες που παράγουν τα προϊόντα και τα σούπερ μάρκετ που τα πουλάνε;
Αντιθέτως υπάρχει μια διεθνής τάση οι λαοί να πεινάνε και οι πολυεθνικές να κερδοσκοπούν. Τάση που στηρίζουν με τον τρόπο τους και οι δικές μας κυβερνήσεις.