Σάββατο 20 Σεπτέμβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
Κόντρα στο έγκλημα της «Ολυμπιακής»

Το έγκλημα που διαπράττεται στην «Ολυμπιακή», το κλείσιμο της εταιρείας με την απόλυση των εργαζομένων και η παράδοσή της σε ιδιωτικά κεφάλαια, ήταν προδιαγεγραμμένο. Οι ανακοινώσεις που έγιναν την προηγούμενη Τετάρτη από την κυβέρνηση, απλά επικύρωσαν μια διαδρομή, που το ξεκίνημά της ήταν η Συνθήκη του Μάαστριχτ και η απόφαση για απελευθέρωση των μεταφορών, που κρίθηκαν ότι αποτελούν θεμελιώδη στρατηγικό τομέα για το κεφάλαιο και επομένως πρέπει να μπουν σε διαδικασία απελευθέρωσης, δηλαδή, να ιδιωτικοποιηθούν.

Οι «κινήσεις» για την οριστική διάλυση του εθνικού αερομεταφορέα δρομολογούνται, τουλάχιστον από το 1994. Από τα διαφόρων λογής σχέδια «εξυγίανσης» των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και την πολιτική υπονόμευσης της «Ολυμπιακής» τα προηγούμενα χρόνια, μέχρι την επαίσχυντη συμφωνία στην οποία κατέληξε η κυβέρνηση της ΝΔ με την ΕΕ. Μόνο που, ευθύνες για την πολιτική υπονόμευσης της «Ολυμπιακής» και την επιλογή της ιδιωτικοποίησης, που τώρα ολοκληρώνεται, έχουν όλα τα κόμματα που τάχθηκαν υπέρ εκείνης της Συνθήκης και έδωσαν μάχες για να ψηφιστεί από τη Βουλή και να γίνει αποδεκτή από τον ελληνικό λαό. Ευθύνες, δηλαδή, μαζί με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, έχει και ο ΣΥΝ, που τάχθηκε αναφανδόν υπέρ της Συνθήκης, που αποκλειστικός της στόχος ήταν η εξυπηρέτηση της οικονομικής ολιγαρχίας στις σύγχρονες συνθήκες εξέλιξης του καπιταλισμού.

Το σημερινό σκηνικό είναι ξεκάθαρο: Από τη μία πλευρά είναι η κυβέρνηση και οι δυνάμεις που τάσσονται υπέρ της ιδιωτικοποίησης της «Ολυμπιακής». Είναι αυτοί που με τις πολιτικές τους επιλογές συρρίκνωσαν την εταιρεία και τώρα ετοιμάζονται να την πωλήσουν σε ιδιώτες, σχεδιάζουν να απολύσουν το προσωπικό της, παραδίνουν τις υποδομές της στο κεφάλαιο, καταστρέφουν την τεχνική της βάση, δημιουργούν ιδιωτικά αεροδρόμια. Στην αντίπερα όχθη, οφείλουμε να βρεθούμε όλοι όσοι θιγόμαστε από αυτή την πολιτική. Ολοι όσοι έχουμε άμεσο ενδιαφέρον να υπάρχουν φτηνές, ασφαλείς και υψηλής ποιότητας μαζικές συγκοινωνίες. Και, όπως τόνισε προχτές η Αλέκα Παπαρήγα στην έκτακτη συνέντευξη Τύπου του ΚΚΕ, έχει πολύ μεγάλη σημασία και για τους εργαζόμενους στο χώρο και γενικότερα, να μπορέσουμε να αποτρέψουμε και να παρεμποδίσουμε τα αντιδραστικά σενάρια, να χαλάσουμε τα αντιλαϊκά σχέδια για παράδοση και της «Ολυμπιακής» στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Τέτοιο κίνημα απαιτείται εδώ και τώρα, και το ΚΚΕ θα συμβάλλει σ' αυτό.

Το ΚΚΕ, ταυτόχρονα, σταθερά και αταλάντευτα, προβάλλει τη θέση ότι μόνο ένας δημόσιος τομέας αερομεταφορών, ενταγμένος μέσα σε έναν κοινωνικοποιημένο τομέα συγκοινωνιών - μεταφορών, μπορεί να εξασφαλίσει και τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των εργαζομένων και στις αερομεταφορές και γενικότερα. Αυτό, βέβαια, προϋποθέτει άλλη πολιτική, λαϊκή εξουσία, επομένως απαιτεί και την εγκατάλειψη των κομμάτων της πλουτοκρατίας και την αποφασιστική ενίσχυση του ΚΚΕ, ώστε να πάρει σάρκα και οστά το λαϊκό κοινωνικοπολιτικό μέτωπο πάλης, που θα αγωνιστεί και θα ανατρέψει τη σημερινή πραγματικότητα, σε όφελος του λαού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ